Guest

Turen går til Los Angeles

2 indlæg i dette emne

I næste uge rejser vi til LA i lidt over to uger. Jeg glæder mig helt vildt  :glad  :glad

 

Det er dog en lang flyvetur, og jeg er lidt spændt på hvordan bassen klarer det. Indtil videre har vi købt en masse ark klistermærker og så får han dem og en bog, han kan klistre dem ind i. Vi samler også lidt gode spiseting, han kan hygge med - og forhåbentlig tygge på, når vi letter.

 

Men hvad ellers? I der har prøvet lange flyveture med tumlinge (Aksel er 2), hvad havde I med til dem?

 

Og er der nogen der har været i LA og kan anbefale noget?

 

Vi har ikke planlagt så meget endnu - der har været travlt med en masse andet.

 

Indtil videre er planen at mor her skal vintageshoppe ( :biglove ), vi skal spise vegetarburgere på en 50'er diner, en tur i Disneyland, ud til de forskellige strande bla Muscle Beach (det må altså være sjovt). VI overvejer også lidt at tage til Sea World, men det kan vi ikke rigtig helt finde ud af om vi moralsk kan få os til.

 

VI skal bo ved Marina del Rey, så der er også en masse både at kigge på (går jeg ud fra) og næsten lige ned til Venice Beach, så der skal vi selvfølgelig også hen. Og så skal vi til Hollywood og vi skal finde den der vej med stjernerne på.

 

Nogen gode forslag?

 

Vi er i LA det meste af tiden, men slutter sidste del af turen af med at køre til Las Vegas og overnatte tre dage, hvor vi blandt andet også tager til Hoover Dam og Grand Canyon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med svar. Tusind tak :)

 

Ha ha, aj det lyder ikke som et sted vi skal forvilde os hen :D Jeg har en fornemmelse af at vi skal bo et ret fantastisk sted i forhold til børn og det hele.

 

Jeg har lige kopieret dine forslag over på min adresseliste. Tror der er nogle virkelig gode bud!

 

VI har Aksel på lidt over 2. Er der noget du kan anbefale i forhold til Disneyland? Jeg troede egentlig bare, det var et stort område?

 

Vi har allerede hotel i Las Vegas. Alt er booket hjemmefra. VI skal bo på Trump Hotel. Rejseselskabet anbefalede det som det mest familievenlige sted. Jeg mener, det er ret lokalt placeret?

 

Det der med trælse områder, skriver jeg lige bag øret. Man kan godt lidt glemme, at det ikke er lille trygge Danmark. Umiddelbart skal vi ikke vildt meget ud om aftenen, men et par enkelte aftener bliver det nok til, bare for også at opleve den side af LA.

 

Hmmm, lige nu er jeg mest fokuseret på selve flyveturen med et lille barn. Jeg burde jo nok have tonsvis af spørgsmål til LA, men lige nu er jeg lidt blank :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER