Guest

begynderhjælp til instagram

12 indlæg i dette emne

Er der nogen der kan forklare mig det der med hashtags?

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hedder i øvrigt lenelarsennielsen skulle nogen have lyst til at følge med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan lave hashtags, hvis du gerne vil have, at andre kan søge på dine billeder f.eks #tvillinger, hvis du så laver en søgning (luppen nederst) og skriver tvillinger i søgefeltet og vælger tags, så kan du se 24.370 opslag. Mon det var svar nok? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan lave hashtags, hvis du gerne vil have, at andre kan søge på dine billeder f.eks #tvillinger, hvis du så laver en søgning (luppen nederst) og skriver tvillinger i søgefeltet og vælger tags, så kan du se 24.370 opslag. Mon det var svar nok? :)

Ah sådan tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstaar det stadig ikke... heller ikke paa FB.... Jeg er nok sat helt af, fordi min telefon indtil for ingen tid siden var en gaaammel iPhone 3. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstaar det stadig ikke... heller ikke paa FB.... Jeg er nok sat helt af, fordi min telefon indtil for ingen tid siden var en gaaammel iPhone 3.

Tror måske heller ikke at min Lumia kan:

epi4QuT.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg forstaar det stadig ikke... heller ikke paa FB.... Jeg er nok sat helt af, fordi min telefon indtil for ingen tid siden var en gaaammel iPhone 3.

Hashtags betyder intet på Facebook. De er kun der, hvis man har valgt at poste et Instagram-billede direkte på Facebook samtidig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lene: I dit første billede skal du selv skrive tekst og #... hvor der står 'billedtekst'. Og hvis du ticker af ud for Facebook bliver billedet slået op der også.

Det nederste forstår jeg ikke. Mit ser således ud:rQIcZ9T.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hashtags betyder intet på Facebook. De er kun der, hvis man har valgt at poste et Instagram-billede direkte på Facebook samtidig ;)

Sådan var det før, men nu er Facebook også kommet med på hashtags ;) Så du kan også søge på dem der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hashtags betyder intet på Facebook. De er kun der, hvis man har valgt at poste et Instagram-billede direkte på Facebook samtidig ;)

 

Ah, ok.... saa det er IG billeder, folk dutter med #, saa kommer de frem paa FB med alle de #? 

 

Jeg har en IG-profil, men har ikke vovet mig derind endnu.... Kom jo lige igang med Pinterest og saa har jeg ikke haft ork endnu :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan var det før, men nu er Facebook også kommet med på hashtags ;) Så du kan også søge på dem der :)

Haha - det vidste jeg så ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER