Fru SP

Kjole til bryllup

28 indlæg i dette emne

Jeg købte den her kjole sidst vi var til bryllup og nu skal vi afsted igen. Jeg er ikke heeeelt så fast og vejer vist lidt mere end sidst og føler umiddelbart ikke at jeg ser så skude godt ud i kjolen.

Tænker lige at BK panelet må hjælpe mig lidt?

 

 

Hvad siger I? Sidder den ok eller er det tydeligt på den ufede måde at jeg har født for 5 mdr siden? I må meget gerne være ærlige, men på den søde måde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Et billede ville hjælpe :kram2 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et billede ville hjælpe :kram2 ;)

Hihi! Det kom - min mobil fuckede lidt op og sendte for tidligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser ikke ud til at være heeeeeeeelt tilpas i den, på din måde at stå på, er det rigtig? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi! Det kom - min mobil fuckede lidt op og sendte for tidligt!

Tihi de telefoner skal være ordentlige :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du ser SMUK ud! Virkelig smuk!

Men jeg synes at det er MEGET vigtigt at du har det godt i den, det er virkelig mere end halvdelen af looket - så du må lige føle efter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du ser SMUK ud! Virkelig smuk!

Men jeg synes at det er MEGET vigtigt at du har det godt i den, det er virkelig mere end halvdelen af looket - så du må lige føle efter :kram2

:ditto du ser skøn ud i den kjole, men det skal føles rart. Og så må jeg lige tilføje at jeg er lettere misundelig på din flotte figur. Det er 15 måneder siden jeg fødte og jeg er slet ikke så fint proportioneret som dig :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo set dig i andet tøj ;) så jeg vil sige, at den der kjole ikke viser dig fra din bedste side. Den er virkelig smuk, men jeg kan godt lidt forstå, at du ikke selv føler, du ser helt fantastisk ud i den.

Jeg håber, du sætter pris på et ærligt svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser ikke ud til at være heeeeeeeelt tilpas i den, på din måde at stå på, er det rigtig? :kram2

Jeg synes du ser SMUK ud! Virkelig smuk!

Men jeg synes at det er MEGET vigtigt at du har det godt i den, det er virkelig mere end halvdelen af looket - så du må lige føle efter :kram2

Altså jeg var bare tyndere sidst jeg havde den på, så jeg kan jo selv se en forskel. Den er rar at have på og jeg føler mig fint tilpas, men jeg er nok bare bange for ikke selv at kunne se om det er noget mit post-graviditets krop kan have på og ende med at være til grin foran 100 (bogstaveligt talt), når vi skal lave underholdning :unsure

S knipsede løs og mit hoved var på dem alle pånær dem her, så derfor de lige kom herind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo set dig i andet tøj ;) så jeg vil sige, at den der kjole ikke viser dig fra din bedste side. Den er virkelig smuk, men jeg kan godt lidt forstå, at du ikke selv føler, du ser helt fantastisk ud i den.

Jeg håber, du sætter pris på et ærligt svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto du ser skøn ud i den kjole, men det skal føles rart. Og så må jeg lige tilføje at jeg er lettere misundelig på din flotte figur. Det er 15 måneder siden jeg fødte og jeg er slet ikke så fint proportioneret som dig :O

Tak :kiss Glæder mig dog virkelig meget til jeg er tilbage i normal str ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, jeg kom lige til at tænke på; hvis det er fordi, du synes, din mave er "slasket", kunne du så ikke prøve med sådan et par opstrammer-trusser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg var bare tyndere sidst jeg havde den på, så jeg kan jo selv se en forskel. Den er rar at have på og jeg føler mig fint tilpas, men jeg er nok bare bange for ikke selv at kunne se om det er noget mit post-graviditets krop kan have på og ende med at være til grin foran 100 (bogstaveligt talt), når vi skal lave underholdning :unsure

S knipsede løs og mit hoved var på dem alle pånær dem her, så derfor de lige kom herind ;)

Så er det derfor :) jeg synes det er meget smuk til dig, hvis det er maven, kan du som fru. Mor siger måske bruge de der stram op trusser, jeg kender dem ikke selv, men har hørt de skulle være effektive.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har allerede sådan nogle på :whistling :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har allerede sådan nogle på :whistling :unsure

Jeg synes din figur ser 'fast' og fin ud, go for it Girl :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes din figur ser 'fast' og fin ud, go for it Girl :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go go go!

Nøj hvor er den fin!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du ser SMUK ud! Virkelig smuk!

Men jeg synes at det er MEGET vigtigt at du har det godt i den, det er virkelig mere end halvdelen af looket - så du må lige føle efter :kram2

:ditto

Jeg nåede slet ikke at læse teksten (og havde glemt, at du tidligere havde snakket om måske at være for rund til din kjole), inden jeg kiggede på billedet og bare tænkte WAUW! :toot

Jeg har jo også set dig i virkeligheden, men jeg kan ikke lige huske, hvordan din mave så ud :D

Når jeg tænker over det, kan jeg godt se at din mave ikke er fuldstændig flad i kjolen, men den er LANGT mere flad end min, og jeg synes absolut ikke at den "gør noget".

Jeg synes, du er superflot :super

(og må man spørge, hvor kjolen er fra?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Btw. Måske er din mave ikke perfekt. Men din barm og dine arme er MEGA flotte og misundelsesværdige :respekt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den er super-smuk og falder flot på din krop! - det er altså meget normalt at have en lille mave, når man er mor (min er så bare i den store ende, men det er en anden snak :p )

Go for it! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver lige fælles, for jeg er hoppet i seng :)

Tak - det bliver måske den. Har lige en anden en der kommer med min mor imorgen som jeg skal prøve og så må jeg tage endelig stilling på lørdag :o

Mette, kjolen er fra Hoss Intropia og koster en halv bondegård - men min søde mand købte den til mig, da vi skulle til bryllup efter vi havde fået Edith. Han syntes at jeg skulle forkæles lidt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh ok, så køber jeg den ikke bare lige :lol Kunne ellers godt have været fristet, synes den er mega fin :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh ok, så køber jeg den ikke bare lige :lol Kunne ellers godt have været fristet, synes den er mega fin :biglove

Det er den også - jeg så den i et vindue og fik den prøvet inden jeg så prisen. Gik hjem og var helt trist fordi den var så fin, men aaaalt for dyr og så synes S, at den skulle jeg have uanset pris :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er den også - jeg så den i et vindue og fik den prøvet inden jeg så prisen. Gik hjem og var helt trist fordi den var så fin, men aaaalt for dyr og så synes S, at den skulle jeg have uanset pris :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER