Majapigen87

Pletblødning tidlig i graviditet??

4 indlæg i dette emne

Jeg er kun i 5+4 og har samtlige 'birvirkninger' snart ved graviditet allerede. Men! Her til aften fik jeg lige pludselig pletblødning. Altså vi snakker ikke særlig meget, bare lige på toiletpapiret og en dråbe eller to i trussen. Blodet var sådan lys rød. Jeg har ikke haft smerter.

Er det noget jeg skal være bange for? Eller er det meget normalt?

Skal jeg kontakte lægen?

Det er min første graviditet, og er så bange for at noget går galt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 øv for en træls oplevelse!

Der er SÅ mange der oplever blod uden at det betyder noget som helst!

Der er også nogle der ser blod og mister :(

Og der er nogen (som mig), der mister uden nogensinde at se blod.

Så ærligt talt, det er ikke til at vide! Men monstro det ikke er helt uskadeligt når nu det var så lidt :kram2 Det håber jeg :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en blødning på præcis samme tidspunkt og der var intet galt. Mit var også en lille plet på toiletpapiret, men er stadig gravid i uge 19...

Giv evt din læge et ring, måske du kan få en scanning og tjekke alt er fint... der er masser som både bløder lidt og meget uden der er sket noget ved det heldigvis...

Held og lykke med graviditeten - jeg håber alt er som det skal være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre skriver, er der ingen her der kan give dig et sikkert svar. Umiddelbart lyder det helt normalt og harmløst. Jeg er selv en af dem, der har blødt både lidt og rigtig meget i mine sidste to graviditeter og det har begge gange været uden betydning for fosteret. Men giv evt. din læge et ring i morgen og hør hvad han/hun siger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER