Alura

Hører jeg mon til her?

7 indlæg i dette emne

Jeg blev gravid i juli og havde en SA den 27. august, da jeg var 7+1. Vi har været så heldige, at jeg er blevet gravid igen umiddelbart efter :loveshower Jeg er i dag 4+1 og har testet positiv siden 3+2 (faktisk siden 3+1, men det opdagede jeg først 3+2, da den først blev positiv efter tid).

 

Sidste gang havde jeg lige fra start en dårlig mavefornemmelse omkring graviditeten og jeg havde svært ved at glæde mig så meget, som jeg følte at jeg burde, når jeg nu endelig havde fået de to streger, som jeg havde ventet så længe på. Men det føltes bare aldrig rigtigt. Det føltes ikke som "vores cyklus". Ikke som den graviditet, der ville resultere i "vores barn". Jeg havde termin i april og var mange gange nede og kigge i terminsgruppen og overvejede at skrive derinde, men også det føltes forkert og jeg endte altid med at gå igen, uden at få skrevet noget. Det føltes bare ikke som "min terminsgruppe".

 

Jeg ved ikke om jeg kan sige at jeg decideret har en god mavefornemmelse denne gang, men jeg har i hvert fald heller ikke umiddelbart nogen dårlig. Så nu vover jeg pelsen og melder mig på banen her og så håber jeg inderligt, at juni er min terminsgruppe  :7himmel

 

Nu laver jeg i hvert fald et par tråde vi kan starte op med og afventer at der kommer nogle andre søde piger på banen med junitermin og så håber jeg med alt hvad jeg har, at jeg får lov at blive hængende her :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay tillykke søde.

 

Tusind tak Lene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt.. Tillykke!

 

Håber vi skal følges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt.. Tillykke!

 

Håber vi skal følges :)

 

Tusind tak :) Ja, det kunne være rigtig hyggeligt :yay Vi har jo lige stået i samme situation nærmest, så jeg krydser fingre for, at du får to streger at se igen med det samme, lige som jeg var heldig at gøre. De siger jo at man har en lidt forhøjet chance, lige efter at have aborteret. Jeg håber og hepper for dig :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh håber også jeg kan smutte herind efter bp onsdag :) Det kunne være hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh håber også jeg kan smutte herind efter bp onsdag :) Det kunne være hyggeligt

 

Åh, jeg håber også at du kommer til at høre til her, det kunne være så hyggeligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER