Wanderlust

Afklarende spørgsmål om cyklus

4 indlæg i dette emne

Jeg er helt med på, at min cyklus kan være helt hen i vejret den første tid efter jeg er stoppet på p-piller. Jeg tog den sidste pille d. 19/8 i år og havde meget let menstruation fra d. 23-27/8. Jeg har endnu ikke fået det igen, og kører derfor på dag 33 i min cyklus. Jeg tog en graviditetstest d. 21/9, hvor min mens burde være kommet ifølge Clue, men den var negativ. Jeg har ikke testet for ÆL løbende.

 

Det jeg egentlig bare gerne vil vide er, kan jeg regne med at jeg ikke er gravid, nu hvor testen var negativ, uden den mindste antydning af en streg, eller kan der godt være noget alligevel, som bare ikke kan ses endnu? Er det meget almindeligt med lange cyklusser den første tid efter p-pille stop? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, du kan godt være gravid, men ikke "nok" til at det kan måles endnu.

MEN...

Det er meget normalt at der er nogle meget uregelmæssige cyklusser efter p-pille stop. Der kan gå op til 3 måneder før den første rigtige mens kommer og det er helt normalt..

Jeg kan fortælle at min første cyklus var på 53 dage og den næste var på 61 og det er desværre forventeligt efter p-pille stop..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg stoppede med ppiller fik jeg en mens og derefter gik der næsten 5 mdr før jeg fik næste mens og jeg var ikke gravid.

Det kan tage laaang tid før kroppen er klar eftee ppiller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre lige fået mens i dag, så en cyklus på 36 dage blev det til. Hold da op nogle lange cyklusser I har haft. Det gør det da noget besværligt at regne sig frem til hvornår der er ÆL, men jeg må bare igang med at teste så, når tiden nærmer sig. :) Tak for svar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER