Vinnus

Tøj til 40 års fødselsdag

6 indlæg i dette emne

Vi er blevet inviteret til 40 års fødselsdag ved min kusine d 10/10, og jeg aner ikke hvad jeg skal have på.

Det bliver holdt på et hotel i Tarm, så hvad er dresscode til sådan noget?

Min mave er ikke kæmpe, men fin lille pt :) Jeg ejer så kun en vente kjole <_< og den duer altså ikke. Ellers er det Jeans jeg har, og det duer vel ikke.

Hjælp tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en rigtig fin kjole fra Asos. Man kan vist ikke rigtig linke direkte, men den er hvid med blomsteragtigt mønster, og så sidder den flot (jeg er heller ikke super stor, men den fremhæver maven og man kan se jeg er gravid).

Du kunne evt også købe en brugt, det er mange penge for noget man sikkert kun kommer til at bruge en gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, og mht dresscode - det kommer nok nærmere an på hvilke mennesker det er. En 40 års i min kærestes familie ville være lig med en fin top og skjorte, hvor 40 års i min familie er lig med det helt store skrud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sådan noget a la den her?

http://mamalicious.dk/mama-licious/short-dresses/starry-s-s-mix-dress/20003212,da_DK,pd.html?dwvar_20003212_colorPattern=20003212_Fudge

20003212_Fudge_001_ProductLarge.jpg?sw=9

Det kræver selvfølgelig at du kan og vil købe en ny kjole, men den er ok billig :) Og jeg tænker den også kunne bruges til andre lejligheder, ex. jul eller sådan noget :)

En 40-års på et hotel ville jeg tænke var pænt tøj. Ikke gala, men heller ikke 'bare' alm pænt tøj. Så denne kjole tænker JEG ville passe super fint ind, fordi den er rigtig fin uden at være gala :)

Den har jeg faktisk kigget på af netop de samme grunde som du kommer med :)

Hvad er alm pænt tøj?

Jeg fryser pt sindssygt meget og havde derfor overvejet om man kunne komme i bukser, med en pæn top til og så en cardigan med et pænt bælte til.

Fx dette

9LcSMA0.jpg

Og denne

vx86mmx.jpg

Og evt en af disse toppe

ghsV12N.jpg

2Az5eYH.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså, man er lidt "undtaget" som gravid. De fleste kan vist godt forstå, at garderoben er lidt mere begrænset, så der er ikke helt de samme "krav". Det du hr postet billeder af, ser super fint ud. Du skal jo føle dig tilpas - og varm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså, man er lidt "undtaget" som gravid. De fleste kan vist godt forstå, at garderoben er lidt mere begrænset, så der er ikke helt de samme "krav". Det du hr postet billeder af, ser super fint ud. Du skal jo føle dig tilpas - og varm :)

:ditto

Jeg mødte op til guldbryllup i badesandaler 1,5 uge før termin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER