pjevser79

gået 4 dage over tid

5 indlæg i dette emne

Som overskriften siger så er jeg gået 4 dage over tid og der har jeg aldrig gjort. Normalt kun en dag eller 2 hvis nogle. Jeg testet i fredags og i dag men negativ øvøv men de sidste 14 dage har jeg små kastet op i munden ikke lækkert. og her  i weekenden er jeg begyndt at have ømme bryster noget jeg normalt ikke har. jeg har venten og vil så gerne at den er der denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke der er så meget andet at gøre end at fortsætte med at teste - evt. skifte mærke for at se om du kan få en streg frem...

 

Du kan sagtens være gået over tid, uden at du er gravid af den grund. Samtidigt kan du også være gravid selvom du endnu ikke producerer nok HCG til at kunne lave en positiv test. Du kan kun vente og så.

 

Symptomerne ville jeg ikke tage så tungt endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det ved jeg venter også bare men hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik også over tid og alle mine test vat negative. På femte dagen købte min mand en test i netto. Og den var positiv.

Så det kan lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber bare så meget men ingen tegn på mens i nu. ved min sidste sa viste den også først positiv efter næsten 14 dage men der havde jeg haft min mens normalt men pletblødte efter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER