My-Moren

Hjælp til valg af barnevogn

15 indlæg i dette emne

Vi er på jagt efter en barnevogn - ikke kombi - som kan være i en Skoda citigo. Altså den skal kunne klappes sammen til nærmest ingenting ;)

Vi er en familie på fire så alle pladser i bilen er optaget og den skal kunne være i bagage rummet. Vi har ikke træk på.

Hvilken ville i kunne anbefale til det?

Pfh. Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores Odder x-dream kan være på et meget lille sted. Stellet fylder 9 cm i højden, når det er klappet sammen, og hjulene er nemme at tage af, og så sidder "pinden" til hjulene på hjulene, og ikke stellet. Vi har en ret lille bil, og de barnevogne vi prøvede, og også en del af klapvognene, kunne ikke være i bilen pga pindene til hjulene. Så det tager nogle kritiske cm af :) Kassen kan også klappes sammen til helt flad, selv om det kræver lidt fingerkræfter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Odder på X-Dream, og den kan klappes vildt meget sammen. Min søster har en Storck, og den skulle kunne klappes endnu mere sammen og nemmere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal måske lige tilføje at vi har tænkt os at købe brugt og ikke har det vilde budget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster købte en odder x-dream til 3500, og den var som ny. Så det kan godt lade sig gøre at finde dem brugt til en god pris. 

 

Generelt set holder Odder sig skide godt til brugtvogne, fordi de er bygget så robuste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes at vores odder zip på xdream stel faktisk fyldte en del. Tror ærlig talt ikke den kan være i en citigo, men jeg ved det ikke.

Vi har en golf, altså noget større end citigo, og bagagerummet var pææænt fyldt, bare af barnevognen.

Men altså, prøv det i en butik og tjek så dba eller andre brugtsider:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har set en video på youtube, hvor en odder vogn bliver klappet sammen og smidt bag i en vw up..

https://youtu.be/5lK3sX3WX4k

 

Fedt med en video! :D

Tænker vi må på jagt efter en odder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde tidligere end Odder på X-Dream stel - jeg synes helt ærligt, at den var forfærdelig at køre med :lol

Vores brio sense(som vi købte til ca 4000kr på tilbud fra ny) kan klappes lige så meget sammen som en Odder - den kan ihvertfald være i min mors lille bitte mikroskopiske Peugeot :) barnevognskassen skal slåes sammen, men det skulle odderen også for at kunne være deri :)

Fedt! Jeg har ved Charlie haft fingrene i en Brio og var ret glad for den.. Den skal tjekkes ud! Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så også sige, at skulle jeg gøre det om, så ville jeg nok ikke vælge odder.. synes den er dum at køre med.. meget stiv i det og så er den tung.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg eeeeeelsker vores Odder! :loveshower

:ditto og den kan snildt være i vores lille bitte Opel Corsa 3dørs bagagerum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde vores Odder x-Dream incl kaleche i vores Ford Fiesta. Ved ikke hvor stor den er i forhold til citiGo?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde vores Odder x-Dream incl kaleche i vores Ford Fiesta. Ved ikke hvor stor den er i forhold til citiGo?

Jeg tror fiesta'en er lidt større end citigo. Men vi kan jo se via filmen på youtube at den kan foldes og komme ind i en UP og derfor også en citigo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eeeeeelsker vores Odder! :loveshower

:ditto Den har virkelig været alle pengene værd. Marius elsker den og sover i den i weekenden endnu :D Så er det heldigt Julius ikke er så tosset med den endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER