Calla

Mekanikeren har ødelagt lakken..

13 indlæg i dette emne

Vi havde en siderude i førersiden, der faldt ud. Manden kører så på værksted med den, og mekanikeren sætter plastik på med tape, der hvor ruden skulle side. Han er nemlig nødt til at bestille delene hjem fra Tyskland.

Vi kører så rundt med plastik og tape en uges tid, hvorefter vi så får sat ruden i igen, og den sidder nu, som den skal. Regningen lød på små 3000kr.

Nu kan jeg så se at der hvor han har haft sat tape på, har han altså trukket lakken med af, da han fjernede tapen, for at sætte ruden i.. Dvs. en omlakering af minimum døren i førersiden, da det er rimlig meget det drejer sig om..

Spørgsmålet er hvordan gør vi nu?

Vi har ikke betalt ham endnu, vi har til d.10/3.

Hvordan beviser jeg lige at det er ham der har ødelagt lakeringen? Det bliver jo påstand mod påstand?

Desværre har det vist sig efterfølgende at den mekaniker manden har brugt, ikke har et super godt ry rundt omkring :(

Så jeg tror vi får et stort problem her..

Ej hvor jeg synes det er træls. <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at snakke med ham? Det var da i hvert fald det første jeg ville gøre. Desuden må det vel være rimelig let at se, at det er fra tapen, for den må jo sidde meget tæt på ruden ;)

Det er da i hvert fald værd at forsøge at tale med mekanikeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at snakke med ham? Det var da i hvert fald det første jeg ville gøre. Desuden må det vel være rimelig let at se, at det er fra tapen, for den må jo sidde meget tæt på ruden ;)

Det er da i hvert fald værd at forsøge at tale med mekanikeren :)

Ork, der er ingen tvivl om det er fra tapen. Jeg troede nemlig først at det var et laaaangt stykke tape, han havde glemt at fjerne.. Men det var det så ikke.. :(

Manden skal snakke med ham inden fredag, så må vi se hvad det bliver til..

Er rimlig sikker på det vil give en masse bøvl desværre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo håbe, at han vil indse sin fejl.

Husk at tage et billede af fejlen til evt. senere dokumentation.

Held og lykke med det krydser fingre for, at der ikke bliver ballade over det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls, og det burde han vel egentligt selv have set i første omgang, hvis det er så tydeligt, som du beskriver. Jeg håber, at I får det ordnet uden bøvl fra hans side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls, og det burde han vel egentligt selv have set i første omgang, hvis det er så tydeligt, som du beskriver. Jeg håber, at I får det ordnet uden bøvl fra hans side :)

Det ER rigtig tydeligt, og jeg forstår ikke han ikke selv har set det.. Er tilbøjelig til at tro han har set det, men lader som ingenting i håb om vi ikke opdager det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en opdatering :)

Mekanikeren anerkendte skaden med det samme, som han sagde "Der er jo ingen tvivl" :glad Han var dog lidt overrasket, for det havde han alligevel aldrig oplevet før.

Aftalen blev at vi skulle indbetale halvdelen af vores regning, og så få et overslag fra en autolakerer. Herefter skulle hans forsikringsselskab lige vurdere, og så måtte vi tage den derfra.

Manden har så fået et overslag idag.. 1800 bobs +moms :o

Men indtil videre er det forløbet fredeligt, så det hepper jeg da på at det fortsætter med :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en positiv tilbagemeldig :) Håber resten går ligeså glat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme dejligt med nogler hæderlige mennesker, der kan tage ansvar og erkende når de laver en fejl :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme dejligt med nogler hæderlige mennesker, der kan tage ansvar og erkende når de laver en fejl :balloon

Ja, det sætter vi også stor pris på :glad

Havde ellers frygtet en masse bøvl, for har hørt ikke så gode ting om ham i lokalområdet :( Men indtil videre har han da kun overrasket os positivt :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der en opdatering :)

Mekanikeren anerkendte skaden med det samme, som han sagde "Der er jo ingen tvivl" :glad Han var dog lidt overrasket, for det havde han alligevel aldrig oplevet før.

Aftalen blev at vi skulle indbetale halvdelen af vores regning, og så få et overslag fra en autolakerer. Herefter skulle hans forsikringsselskab lige vurdere, og så måtte vi tage den derfra.

Manden har så fået et overslag idag.. 1800 bobs +moms :o

Men indtil videre er det forløbet fredeligt, så det hepper jeg da på at det fortsætter med :glad

Det var da dejligt

Jeg spurgte også lige min mand som er autolakerer, og han siger også at det ikke burde ske, med mindre at der har været noget galt med lakken, som at den ikke er lagt ordenligt, eller at der er rust hvilken løsner lakken :)

Jeg håber det fortsætter smertefrit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da dejligt

Jeg spurgte også lige min mand som er autolakerer, og han siger også at det ikke burde ske, med mindre at der har været noget galt med lakken, som at den ikke er lagt ordenligt, eller at der er rust hvilken løsner lakken :)

Jeg håber det fortsætter smertefrit :)

Vi har også snakket om at lakken måske har været skrøbelig på den dør, lige på det sted. Der er ikke rust, heldigvis. Men nej, det burde ikke ske. Som mekanikeren sagde, så havde han aldrig oplevet problemer med Gaffa og lak. Men man kan altså tydeligt se at lakken er trukket med af. Kun lakken, for bilen er stadig bordeaux-metallic, Og det er kun på den øverste del af døren, og så et enkelt lille sted nedenunder vinduet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, manden fik et skrifteligt overslag af den lokale autolakerer, og det ville løbe op i 26+moms.. så det ville mekanikeren ikke være med til. Så han er igang med at indhente tilbud hos hans faste lakerer, så må vi se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER