My love

Ventetøj

22 indlæg i dette emne

Jeg må erkende at jeg ikke kommer til at passe mit tøj ret længe. To par bukser klemmer allerede maven lidt, og da jeg i forvejen er overvægtig hjælper det jo ikke på det.

Jeg er nok primært til leggings (og hvad de nu hedder dem der er tykkere?) og tunikaer.

Har været på H&M og de har desværre ikke rigtig nogen tunikaer. Så enten skal jeg vælge de tykkere modeller end leggings hvor man godt kan have alm bluse på til. Eller også skal jeg finde et andet sted at købe tøj. Men hvor kan jeg mon finde det til overkommelige priser?

Jeg hælder nok mest til de lidt tykkere bukser så jeg kan bruge nogle af mine alm bluser der til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går også primært i kjoler/tunikaer og leggings, og bruger endda mine almindelige leggings, som bare bliver sat under maven nu.

 

Hvis kjolen/tunikaen er i strækstof kan jeg også sagtens bruge mit normale tøj :)

 

Derudover har jeg kun købt et par ventecowboybukser, som jeg har købt i Name It.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også primært i kjoler/tunikaer og leggings, og bruger endda mine almindelige leggings, som bare bliver sat under maven nu.

Hvis kjolen/tunikaen er i strækstof kan jeg også sagtens bruge mit normale tøj :)

Derudover har jeg kun købt et par ventecowboybukser, som jeg har købt i Name It.

Tænker også det må være det mest behagelige at have på. Hvor henne har du købt tøjet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også det må være det mest behagelige at have på. Hvor henne har du købt tøjet

 

Kjolerne? Det er forskelligt - og de fleste havde jeg i forvejen, og derudover syr jeg også lidt selv indimellem :) Så længe det er jersey/stræk har jeg kunnet bruge dem :)

 

Leggings er bare fra Vero Moda.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt rigtig meget fra mamalicious synes de har SÅ mange fine ting og deres priser er ganske overkommelige! Og super nemt at sende frem og tilbage, hvis man har fået købt noget, der ikke lige passer eller falder i smag.

Held og lykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret glad for Asos. Ved ikke om de har tunikaer, men har købt en del kjoler og bluser derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolerne? Det er forskelligt - og de fleste havde jeg i forvejen, og derudover syr jeg også lidt selv indimellem :) Så længe det er jersey/stræk har jeg kunnet bruge dem :)

 

Leggings er bare fra Vero Moda.

Ej det må sku være lækkert at være så kreativ. Kender jeg også en anden der er. Det giver lige nogle andre muligheder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt rigtig meget fra mamalicious synes de har SÅ mange fine ting og deres priser er ganske overkommelige! Og super nemt at sende frem og tilbage, hvis man har fået købt noget, der ikke lige passer eller falder i smag.

Held og lykke med det!

Ah okay. En havde sagt til mig de var dyre så dem havde jeg ikke tjekket. Men det må jeg da lige ind og gøre.

Tusinde tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret glad for Asos. Ved ikke om de har tunikaer, men har købt en del kjoler og bluser derfra.

Det vil jeg da også lige tjekke ud. Tusinde tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været så glad for mamalicious og mama by stroom. (jeg sælger i øvrigt alt mit vente og ammetøj billigt, da vi er færdige med at få børn...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I

Jeg har været så glad for mamalicious og mama by stroom. (jeg sælger i øvrigt alt mit vente og ammetøj billigt, da vi er færdige med at få børn...)

Kan man se dit tøj herinde eller andre steder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillader mig at svare- hun har en tråd i ting og sager til salg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en del ved Asos, og også ved Mamalicious, og jeg tænker at du må kunne finde tunikaer begge steder. Og så er det måske jeggings du mener når du snakker om lidt tykkere end leggings? De burde også kunne findes begge steder.

De ting jeg har fra H&M er gået for hurtigt i stykker til at jeg vil investere flere penge på ventetøj derfra igen :) Det meste holdt ellers ok første graviditet, men det jeg har fået fat i anden og tredje gang har været for uholdbart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillader mig at svare- hun har en tråd i ting og sager til salg :)

Takker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en del ved Asos, og også ved Mamalicious, og jeg tænker at du må kunne finde tunikaer begge steder. Og så er det måske jeggings du mener når du snakker om lidt tykkere end leggings? De burde også kunne findes begge steder.

De ting jeg har fra H&M er gået for hurtigt i stykker til at jeg vil investere flere penge på ventetøj derfra igen :) Det meste holdt ellers ok første graviditet, men det jeg har fået fat i anden og tredje gang har været for uholdbart.

Kan godt være det er jeggins de hedder dem der er tykkere. Jeg plejer altid kun at købe leggings. Har bestilt to par bukser fra hm som jeg satser på holder. Og så må jeg ønske mig noget i julegave. Men skal altså lige have et par bukser mere. Så må prøve de steder du nævner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vær opmærksom på størrelserne.... Jeg opgav at finde graviditetsbukser der sad pænt så købte nogen med bred elastikkant i zizzi i stedet for.... H&M kjolerne sad pænt i første halvdel af graviditeten, men de har ikke tænkt på at maven skubber dem opad så de bliver numsekorte (slet slet ikke mig). Her lige før termin kan jeg kun komme i leggings og så en del af mine før-graviditets kjoler der faktisk sidder pænere end dem til gravide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vær opmærksom på størrelserne.... Jeg opgav at finde graviditetsbukser der sad pænt så købte nogen med bred elastikkant i zizzi i stedet for.... H&M kjolerne sad pænt i første halvdel af graviditeten, men de har ikke tænkt på at maven skubber dem opad så de bliver numsekorte (slet slet ikke mig). Her lige før termin kan jeg kun komme i leggings og så en del af mine før-graviditets kjoler der faktisk sidder pænere end dem til gravide

I sidste graviditet tror jeg faktisk jeg kun gik i leggings netop pga at det var svært St finde nogen bukser. Og det bliver sku nok lidt det samme denne her gang. Alt strammer allerede på maven.

Gud ja det havde jeg DS ikke lige tænkt på. Det er rart at vide tusinde tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste graviditet tror jeg faktisk jeg kun gik i leggings netop pga at det var svært St finde nogen bukser. Og det bliver sku nok lidt det samme denne her gang. Alt strammer allerede på maven.

Gud ja det havde jeg DS ikke lige tænkt på. Det er rart at vide tusinde tak :)

 

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men mine bukser strammede mest på maven i starten, hvor jeg også havde mest kvalme osv. Senere hen er meget ikke så sart overfor bukser, der strammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men mine bukser strammede mest på maven i starten, hvor jeg også havde mest kvalme osv. Senere hen er meget ikke så sart overfor bukser, der strammer :)

Vores baby hader alt der strammer på maven, hun er meget aktiv i forvejen og hvis jeg så får noget på der trykker det mindste så skal det bare sparkes af NU! om det så er en bukseelastik eller de der brede elastikker der holder dobleren når de skal kører en kurve på hende.... Hun er en rigtig ninja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, men mine bukser strammede mest på maven i starten, hvor jeg også havde mest kvalme osv. Senere hen er meget ikke så sart overfor bukser, der strammer :)

Jeg er kun 5 uger henne. Har en smule kvalme. Men fik decideret ondt i maven da jeg havde bukser på der strammede maven. Så dem må jeg hellere holde mig fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores baby hader alt der strammer på maven, hun er meget aktiv i forvejen og hvis jeg så får noget på der trykker det mindste så skal det bare sparkes af NU! om det så er en bukseelastik eller de der brede elastikker der holder dobleren når de skal kører en kurve på hende.... Hun er en rigtig ninja

 

Haha, sejt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, sejt :D

Jeg har lovet at komme forbi jordemodercentralen med hende når hun engang kommer ud, hun er blevet en legende efter at nærmest alle de tilknyttede jordemødre har jagtet hende rundt for at hører hjertelyd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER