Solvej99

Er det i orden?

15 indlæg i dette emne

Jeg har ikke så meget forstand på dagplejemødre, men er det i orden at stille en barnevogn med 3 børn i foran købmanden, og så gå ind og købe cigaretter alene? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NO!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På ingen måde i orden, nej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej! Men jeg har også set det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Jeg synes nemlig også, at det var virkelig dårlig stil, og jeg ville blive så sur, hvis det var mit barn, der sad sådan <_<

Det bekræftede bare lige nogle af mine fordomme omkring DP.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Jeg synes nemlig også, at det var virkelig dårlig stil, og jeg ville blive så sur, hvis det var mit barn, der sad sådan <_<

Det bekræftede bare lige nogle af mine fordomme omkring DP.

Jeg vil også sige Nej.

Men altså det kan vel også ske med vuggestuebørn?

Der er mange foredomme på begge sider af hegnet.

Jeg har aldrig set børn stå alene her i byen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde ikke ske med hverken DP eller Vs!

Man efterlader sku da ikke små børn alene uden for!

Fair nok i dps hjem at hun går på wc og putter børn ud i barnevogn en af gangen - sådan er det jo, men der er de også på sikker grund! Hjemmene bliver tjekket igennem netop for den grund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde ikke ske med hverken DP eller Vs!

Man efterlader sku da ikke små børn alene uden for!

Fair nok i dps hjem at hun går på wc og putter børn ud i barnevogn en af gangen - sådan er det jo, men der er de også på sikker grund! Hjemmene bliver tjekket igennem netop for den grund.

Netop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også sige Nej.

Men altså det kan vel også ske med vuggestuebørn?

Der er mange foredomme på begge sider af hegnet.

Jeg har aldrig set børn stå alene her i byen.

I en vuggestue vil der jo altid være flere voksne afsted, så ingen børn efterlades alene uden opsyn på gaden.

Men det var nu heller ikke for at starte en diskussion omkring DP vs. VS ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en vuggestue vil der jo altid være flere voksne afsted, så ingen børn efterlades alene uden opsyn på gaden.

Men det var nu heller ikke for at starte en diskussion omkring DP vs. VS ;)

Jeg har altså været alene på tur på vs børn flere gange ;) u-uddannet 18 årig ;) Men ok, jeg er også noget ud over det sædvandlige :lolhit

Edit: ej der overdrev jeg, jeg var sku da 19 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altså været alene på tur på vs børn flere gange ;) u-uddannet 18 årig ;) Men ok, jeg er også noget ud over det sædvandlige :lolhit

Edit: ej der overdrev jeg, jeg var sku da 19 :D

Ha ha okay, jeg ændrer det til "stort set altid" så :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk den er lidt svær... Børnene havde vel seler på? Så er det jo i teorien ikke anderledes, end når de skal sove. Der får de jo også lov at ligge alene, uden opsyn.

Men det ser sgu forkert ud, at en dpmor efterlader børnene udenfor butikken, mens hun går ind og køber cigaretter - i arbejdstiden! Må de overhovedet ryge i arbejdstiden?

Jeg tror, at jeg havde givet den historie videre til dp kontoret, så de er opmærksomme på det, og så de kan vurdere om det er ok eller ej

Jeg synes ikke, at det er det samme. Når de skal sove, er de vel i en have/garage/whatever på DP-mors grund. Her stod de på et fortov foran en købmand. Der kan jo komme masser af mærkelige mennesker forbi.

Jeg ved ikke, om de må ryge i arbejdstiden. Men øv hvor ville jeg være ked af, hvis mit barn skulle passes hver dag i et rygerhjem :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke, at det er det samme. Når de skal sove, er de vel i en have/garage/whatever på DP-mors grund. Her stod de på et fortov foran en købmand. Der kan jo komme masser af mærkelige mennesker forbi.

Jeg ved ikke, om de må ryge i arbejdstiden. Men øv hvor ville jeg være ked af, hvis mit barn skulle passes hver dag i et rygerhjem :blink

Lige min tanke!

De må ikke ryge i arbejdstiden i min kommune, men jeg ved ikke, om det er sådan alle steder. Og de må gerne købe let ind i arbejdstiden og der kan cigaretter vel godt gå ind under :chin: Men jeg synes egentlig det er underordnet, hvad hun har købt. Det jeg stejler over, er at de er alene et offentligt sted, og i barnevogn i vågen tilstand, hvilket jeg synes er noget andet end at sove alene i bv hjemme ved DP.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige min tanke!

De må ikke ryge i arbejdstiden i min kommune, men jeg ved ikke, om det er sådan alle steder. Og de må gerne købe let ind i arbejdstiden og der kan cigaretter vel godt gå ind under :chin: Men jeg synes egentlig det er underordnet, hvad hun har købt. Det jeg stejler over, er at de er alene et offentligt sted, og i barnevogn i vågen tilstand, hvilket jeg synes er noget andet end at sove alene i bv hjemme ved DP.

Jeg synes såmænd ikke der ville være noget i vejen for at tage dem med i Netto og handle fx. Det er vel også en del af DP-konceptet, at det skal føles hjemmeagtigt.

Men at efterlade dem på gaden, synes jeg bare er forkert :unsure Også selvom det kun tog 3-4 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes såmænd ikke der ville være noget i vejen for at tage dem med i Netto og handle fx. Det er vel også en del af DP-konceptet, at det skal føles hjemmeagtigt.

Men at efterlade dem på gaden, synes jeg bare er forkert :unsure Også selvom det kun tog 3-4 min.

Helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER