Little Miss

1. jordmoderbesøg

6 indlæg i dette emne

Jeg skal til mit første jm besøg tirsdag (20+0). Hvad talte i om og hvad synes i er/var vigtigt at tale om? Og er der forskel som 1. og 2. gangs gravid? (jeg er 2. gangs)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til mit første jm besøg tirsdag (20+0). Hvad talte i om og hvad synes i er/var vigtigt at tale om? Og er der forskel som 1. og 2. gangs gravid? (jeg er 2. gangs)

Jeg husker det som den samme smøre som første gang bortset fra vi naturligvis lige var forbi første fødsel og der var vi de fleste gange... Det er naturligvis vigtig at bringe den første fødsel op, hvis der er noget der gør dig utryg i forhold til næste fødsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker det som den samme smøre som første gang bortset fra vi naturligvis lige var forbi første fødsel og der var vi de fleste gange... Det er naturligvis vigtig at bringe den første fødsel op, hvis der er noget der gør dig utryg i forhold til næste fødsel...

 

Jeg tror nærmest også det meste ved 1. besøg handlede om at gennemgå første fødsel, så jeg var glad for, jeg lige havde genopfrisket min fødselsberetning inden besøget, så jeg kunne huske det mere detaljeret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har svaret dig på fb :lol :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde et super 1. besøg :)

 

Har fået en speciel jordmoder tilknyttet pga. min fødsel sidst. Hendes første spørgsmål var om hvad jeg havde allermest brug for at tale om...

 

Så vi talte om fødslen af CE og hvad jeg mon kunne forvente denne gang og om ammeforløbet sidst med CE.

 

En rigtig god snak og jeg er så glad for at jeg har en jordmoder som jeg fremover skal have kontakt til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER