Lisahenø

Ikke en positiv ÆL-test endnu??

10 indlæg i dette emne

Hej alle! Min kæreste og jeg har været i gang med projekt baby siden februar. Jeg er nu lige startet med ægløsningstests - min cyklus ligger mellem 28 og 31 dage så jeg startede med at teste for æl på cyklusdag 7 og er i dag på cyklusdag 24 - stadig uden en positiv æl-test.

Hvor meget senere kan den komme??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan sagtens have misset den. Og det kan også ske du ikke kan lave en helt positiv test. Det kunne jeg ikke selv, og det ved jeg der er andre brugere herinde, der heller ikke kunne.

Måler du temperatur? De to værktøjer fungerer rigtig godt sammen, kan kun anbefales :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja det kan godt være :( jeg tager den ellers hver dag kl 14, da det er der jeg står op (jeg har natarbejde)

Nej jeg har ikke prøvet med termometer endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æl- test skal helst tages på eftermiddagsurin, hvilket vil sige ikke-sove-urin. Så hvis du står op kl 14, så vil jeg anbefale dig at vente med at tage testen til du har været oppe en 6-10 timer - der har du den højeste koncentration.

Har du kunnet se forskel i stregen henover perioden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå for søren! Det vil jeg da begynde på nu så :) Nej overhovedet ingen forskel desværre :( de er alle bragende negative .. Jeg havde ellers en nat på job hvor jeg var sikker på jeg havde ÆL - fik også lidt æl-slim - så jeg fløj hjem og havde morgensex med min kæreste. Men da jeg senere tog æl-test var den negativ :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik aldrig en positiv ÆL-test denne gang - dog var der noget udvikling i den, men den blev altså ALDRIG 100% positiv. Men jeg er da 18+3 i dag alligevel ;)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg i fertilitetsbehandling og i forbindelse med fryseforsøg bruger de min egen cyklus. Jeg blev bedt om at teste dagen 2. omgang urin og så igen om sidst på dagen... Held og lykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg bare teste noget oftere :) men jeg vil helt sikkert overveje det med termometer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så piger! Så er der købt 40 æl-tests og termometer - så prøver vi igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God fornøjelser... :glad Hepper på du snart fanger den ÆL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER