Sanne28

Mens efter spontan abort?

7 indlæg i dette emne

Hej der ude ☺

Som overskriften lyder, hvornår kan man ca "forvente" mens efter spontan abort? Havde en spontan abort den 15.juli hvor jeg var omkring 6+2

Og nu er jeg på dag 31

Hilsen Sanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Det er individuelt for alle hvornår man får mens. Det handler om først og fremmest hvornår hcg er ude af kroppen og først der ville kroppen i gang igen. Det individuelt hvor meget hcg man har dannet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Da jeg var ved lægen 5+noget og fik taget blodprøve fordi jeg var begyndt at bløde. Fik jeg af vide at det må på omkring 5000 Har så ikke været ved lægen siden, men fik bare af vide at min mens ville komme om 4 uger. Men når tallet ikke var højre burde hcg så ikke være ude kroppen nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er mærkeligt at du ikke bliver fulgt med blodprøver for at se om hcg falder som det skal.

Tag fat i lægen og bed om at blive fulgt. Det kan nemlig skedet at du ikke selv har udskilt det hele og så er en udskrabning nødvendigt. Så det er svært at sige hvornår du kan forvente mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk 5000 er højt, det tager noget tid for kroppen at komme af med det.. De gange jeg har haft en SA, har tallet været under 1000 og det har taget en måneds tid at komme ned på 0 (hvor jeg så også har blødt hele tiden) og først derefter fået min mens.. Første gang blødte jeg i knap 6 uger og 3 dage efter jeg var stoppet, begyndte mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det er mærkeligt at jeg ikke har været ved lægen og fået aborten bekræftet (hvis man kan sige det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en abort d. 27/7 (11+4), hvor mit hormonniveau lå på 14300 og allerede dagen efter var det halveret - d. 3/8 lå den på en 380 stykker og min blødning stoppede helt d. 8/8.. Jeg forventer at få mens engang i næste uge og senest 14 dage efter det..

Men nu er vi begyndt at prøve igen, så måske mens slet ikke dukker op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER