MissingLink

Oscar-kjolerne

14 indlæg i dette emne

Kom lige forbi DETTE LINK

Hvilken er din farvorit, og hvilken er den "værste"? :balloon

Mine "hotter"

Personligt synes jeg Hailee Seinfields kjole er utrolig sød, og meget fin til hendes unge alder :)

Derudover finder jeg Helen Mirren meget elegant. Smukt kjolevalg, der passer godt sammen med "resten af hende" :)

Og så ser Natalie Portman SÅ smuk og gravid ud i heneds kjole :kuller

Min "notter":

Melissa Leo, synes kjolen ser meget firkantet ud, og gør at kjolen kommer med den ellers spinkle kvinde, istedet for hun med kjolen ;)

Jennifer Lawrence; synes måske den virker liiiige "basic" nok til en Oscarfest. Altså den er ikke grim, men ligner noget vi alle kunne købe :)

Gwyneth Paltrow; synes lidt hun ligner en havfrue, fordi kjolen skinner lidt a la fiskeskæl? Synes i hvert fald hun er set i langt smukkere kjoler :)

Alt i alt; bliver nødt til at stemme på Natalie Portmans kjole som den hotteste, og Melissa Leo som den "notteste" :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes Natalie Portman eller Nicole Kidman... Susanne Biers kjole er også smuk, men det er ikke ligefrem det bedste billede de har sat på af hende...

Reese Witherspoons kjole er også smuk... Uh, det er de jo næsten alle sammen... Er dog enig med dig i at Jennifer Lawrences kjole er lidt kedelig. Men måske er den mere spændende bagfra?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg synes jo de alle er smukke på hver deres måde... Elsker de der store heute coutuare staves???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vildt med Helen Mirren, og synes hendes kjole er elegant og smuk, akkurat som hende selv :loveshower

Og så kan jeg godt li Halle Berrys kjole. Den er meget speciel og vækker opsyn. Fantastisk smuk :glad

Og så er Susanne da også utrolig smuk og kjolevalget er klassisk og stilfuldt :glad

NOT:

Melissa Leo.. Synes det ligner en dug med ærmer.. :oops

Jennifer Lawrence : Ualmindelig kedelig (MHO)

Anne Hathaway: Hvad sker der for den puf ting??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bedst lide Sandra Bullock, Helen Mirren, Susanne Bier, Natalie Portman og Halle Berry kjoler, synes de alle sammen er fine med dette er mine favoriter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vildt med Helen Mirren, og synes hendes kjole er elegant og smuk, akkurat som hende selv :loveshower

Og så er Susanne da også utrolig smuk og kjolevalget er klassisk og stilfuldt :glad

NOT:

Melissa Leo.. Synes det ligner en dug med ærmer.. :oops

Jennifer Lawrence : Ualmindelig kedelig (MHO)

Anne Hathaway: Hvad sker der for den puf ting??

Er enig i ovenstående :)

Bryder mig derudover ikke om Cate Blanchetts - synes virkelig den er grim!

Men jeg kan rigtig godt lide Scarlett Johanssons - den har den flotteste udskæring på ryggen, men det er selvfølgelig lidt svært at se på billedet i det link, så jeg laver lige et link til Berlingskes galleri hvor man kan se det (billede 31) (jeg synes Scarlett er SÅÅÅÅ smuk!). Og hvor der også er et meget bedre billede af Susanne Biers kjole :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes de er kedelige, men jeg elsker Lilla, så det blev Natalie Portman :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig i ovenstående :)

Bryder mig derudover ikke om Cate Blanchetts - synes virkelig den er grim!

Men jeg kan rigtig godt lide Scarlett Johanssons - den har den flotteste udskæring på ryggen, men det er selvfølgelig lidt svært at se på billedet i det link, så jeg laver lige et link til Berlingskes galleri hvor man kan se det (billede 31) (jeg synes Scarlett er SÅÅÅÅ smuk!). Og hvor der også er et meget bedre billede af Susanne Biers kjole :)

Smart med billeder bagfra :) Det giver lidt andet at vide dét også.

Og ja, Scarletts kjole er flot, og SUK for en figur den kvinde har ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk kun lide Scarlett Johanssons... hvem der ejede sådan en krop så man kunne gå i sådan en kjole..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var faktisk ved at falde ned af stolen da jeg så Gwyneth Paltrows kjole!! :D Hehe! Jeg synes den er gudesmuk!!!

Som nr 2 kommer Reese Witherspoon's enkle sorte kjole, jamen hun ligner jo en Ferrari i den kjole!!

Jeg kan simpelthen ikke klare synes af den der hvide kjole med de gule på skuldrene, båret af hende der fra Ringenes herre...Ai den er grim!

Jo Scarlett Johanson er da virkelig velsignet med en spar 2 krop og ikke mindst frisure!! Sådan et hår vil jeg også ha! :D

Natalie Portmans kjole er også min yndlings....ai den er fin i farven!! Tror jeg maler soveværelset i den farve! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo Scarlett Johanson er da virkelig velsignet med en spar 2 krop og ikke mindst frisure!! Sådan et hår vil jeg også ha! :D

Jeg vil gerne have hendes læber!! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hot:

Reese Witherspoon: Enkel men rigtig flot. Og sikke en figur!

Helen Mirren: Fin og elegant. - Flot farve!

Natalie Portman: Sååååå fin (men jeg tror måske at jeg er lidt biased af at hun er gravid. Farven er flot, men er faktisk ikke ELLEVILD med den der "knude" foran)

Halle Berry: SÅ flot!

Susanne Bier: Skøn farve og lækkert stof! (Og modigt valg - jeg tror svedskjolder ville ses MEGA tydeligt i sådan en kjole :lol )

Mila Kunis: Ikke en kjole, jeg umiddelbart tænkte "WAUW!" ved, men jo mere jeg kigger, desto flottere synes jeg at den er...

Not:

Melissa Leo: Jeg er egentlig ikke SÅ ked af stoffet, men formen minder mig om min mormors sommerskjorter.

Jennifer Lawrence: Kjolen ligner seriøst noget fra Baywatch foroven. :rolleyes

Cate Blanchet: Kedelig farve og jeg synes ikke at det er pænt med sådan en "tallerken" foran brysterne...

Scarlett Johanson: Jeg er ikke tilhænger af at man kan se bh'en igennem kjolen og jeg synes heller ikke at stoffet er ret pænt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hot:

Reese Witherspoon: Enkel men rigtig flot. Og sikke en figur!

Helen Mirren: Fin og elegant. - Flot farve!

Natalie Portman: Sååååå fin (men jeg tror måske at jeg er lidt biased af at hun er gravid. Farven er flot, men er faktisk ikke ELLEVILD med den der "knude" foran)

Halle Berry: SÅ flot!

Susanne Bier: Skøn farve og lækkert stof! (Og modigt valg - jeg tror svedskjolder ville ses MEGA tydeligt i sådan en kjole :lol )

Mila Kunis: Ikke en kjole, jeg umiddelbart tænkte "WAUW!" ved, men jo mere jeg kigger, desto flottere synes jeg at den er...

Not:

Melissa Leo: Jeg er egentlig ikke SÅ ked af stoffet, men formen minder mig om min mormors sommerskjorter.

Jennifer Lawrence: Kjolen ligner seriøst noget fra Baywatch foroven. :rolleyes

Cate Blanchet: Kedelig farve og jeg synes ikke at det er pænt med sådan en "tallerken" foran brysterne...

Scarlett Johanson: Jeg er ikke tilhænger af at man kan se bh'en igennem kjolen og jeg synes heller ikke at stoffet er ret pænt.

Man kan da ikke se bh´en gennem kjolen, for hun har ikke nogen på?! :blink Der sidder nok lidt tape, men det kan du da ikke se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan da ikke se bh´en gennem kjolen, for hun har ikke nogen på?! :blink Der sidder nok lidt tape, men det kan du da ikke se?

Hmm, jeg synes det ligner at hun har en sort bh på under? Men det kan godt være at det bare er lyset på min computer... Anyway, jeg synes ikke at det er ret pænt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER