Mrs-Rina

Stofbleer/gylpeklude

31 indlæg i dette emne

Har nu fået Cam Cams og vasket dem- de er uden tvivl de lækreste og blødeste af dem alle sammen - stor fan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har brugt de små gæstehåndklæder fra ikea som ekstraunderlag til bagen, de koster vist omkring 2 kr stykket så hvis de blev snasket når vi var ude kunne de nemt bare smides ud.

Til gylp har vi brugt stofbleeer. Vi har haft dem fra Føtex, de var okay men lidt stive. Vi var rigtig glade for name its, de er blødere og stadig til at betale. Lidt eddike i vasken blødgør også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber det er okay jeg låner tråden lidt :)

Men jeg ville høre, om der er nogen der har erfaringer med de økologiske stofbleer fra purebaby.dk (Link: http://www.purebaby.dk/okologisk-stofble.html)?

Dem er jeg glade for :super de holder godt! De er ikke de aller blødeste bløde, men altså ikke skidte.

Det er dem (er jeg overbevist om, jeg har dog shoppet dem hos naturebaby) jeg har købt 10 mere af til lillebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt Stephi! Og tusind tak for svar :)

 

Tænker det også er lidt vigtigt, hvor holdbare de er, så det er super info :super  Ved ikke hvor vigtigt det, at de er meget bløde, men tænker, at så længe de er decideret hårde, så er det fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farvede øko/oeko-tex stofbleer, som ikke koster 1/2 bondegård = under 40kr pr stk.. Hvor finder jeg sådan nogle??

Har et godt øje til dem fra Naturebaby i blå, men de er stadig lidt pebrede synes jeg.. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER