Myliona

Blefri om natten?

10 indlæg i dette emne

xxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville vente 3-4 uger mere, er den stadig tør hver nat, så er hun klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige droppet natbleen herhjemme, netop fordi den over 2-3 måneder har været helt tør om morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vores første drenge smed bleen om dagen ( 2 år og 2 måneder) var natbleen tør med det samme og vi tog derfor natbleen af allerede efter et par dage... Han har aldrig haft uheld... Så det kan sagtens være at hun bare er klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forskelligt. Det er et hormon, der gør, at de om natten producerer mindre urin. Det er forskelligt hvornår børn modnes til det. Nogle tidligt og samtidig med de smider bleen. De kloge siger at når bleen har været tør i 14 dage kan man prøve at tage den af. Jeg tror hun er klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan jo proeve... Det ville jeg goere og saa med vaadliggerlagen. 

 

Noah er ikke klar - hans natble er stadig vaad, men det er foerste del af natten og han tisser en stor morgentissetaar. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xxx

Redigeret af Myliona

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé.

 

Silke Elia sover også uden ble til lur (som kan vare 3-4 timer på gode dage), men hun har altid tisset meget om natten - eller tidlig på morgen er det egentlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise fik sin ble af om natten allerede et par dage efter hun havde smidt den om dage - da den også havde været tør i et stykke tid. Og hun har endnu ikke haft uheld om natten - så ja, det kan sagtens være at hun bare er klar nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt sikkert tage den af om natten nu, når hun så gerne vil og hun ikke har tisset i bleen i 14 dage om natten.

Hun skal have lov til at få fuld succes nu, også selvom der skulle ske et lille uheld. På med vådliggerlagenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER