Guest

Pakke fra H&M i pakkeboks

9 indlæg i dette emne

Jeg bestilte noget tøj i sidste uge. På min track and trace ting kan jeg se, at min pakke nåede frem på posthuset/pakkeboksen igår morges. Jeg har endnu ikke modtaget nogen koder, og har skrevet til H&M for at tjekke om der er sket en fejl (både mail og telefonnummer er angivet korrekt). 

 

Det er sjældent jeg handler online hos dem, og sidst fik jeg det leveret hjem, så jeg har ikke været ude for det her før. Er det normalt, at man skal vente så lang tid på sin kode?

 

Inde på postdanmarks hjemmeside kunne jeg se, at man kunne oprette sig som bruger af pakkeboksen, så det prøvede jeg. Der var så selvfølgelig en fejl, så jeg ikke kunne få lov. Men jeg har før modtaget pakker i boksen uden at være bruger. Kan man mon stadig det?

 

Jeg er ved at være lidt utålmodig - vil jo gerne have mit tøj, så er der mon nogen af jer med erfaring, der kan fortælle at jeg skal slå koldt vand i blodet og at det lige tager lidt tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ring til Post Danmark. Samme fejl sker altid for mig, når jeg handler ved H&M. Får aldrig nogen koder tilsendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring til Post Danmark. Samme fejl sker altid for mig, når jeg handler ved H&M. Får aldrig nogen koder tilsendt

Hvor irriterende. Jeg prøver post Danmark så, når jeg har hentet min søn.

Tak for hurtigt svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor irriterende. Jeg prøver post Danmark så, når jeg har hentet min søn.

Tak for hurtigt svar :)

Er stoppet med at handle på deres webshop. Er så træt af deres cirkus hver gang jeg handler der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stoppet med at handle på deres webshop. Er så træt af deres cirkus hver gang jeg handler der

Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg er heller ikke ligefrem ivrig efter at handle der igen foreløbig.

Men jeg nåede så at få mail fra dem med mine koder, de havde fået fra post Danmark, så jeg sparede i det mindste et opkald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har handlet der mange gange og har aldrig haft problemer. Øv du oplever det besvær

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har handlet der mange gange og har aldrig haft problemer. Øv du oplever det besvær

:ditto

Nu bor vi så også på landet, så er vi ikke hjemme sætter posten pakken i laden. Vi har nemlig modtager flex

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Nu bor vi så også på landet, så er vi ikke hjemme sætter posten pakken i laden. Vi har nemlig modtager flex

Det var pakkeboksen, der var problemet. Det var lidt billigere end at få leveret hjem, så det skulle jeg jo lige prøve. Det tror jeg så ikke jeg gør igen ;)

Men jeg har fået min pakke nu og med god og fin hjælp fra h&m, så jeg er tilfreds nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg handler der får jeg altid pakken ned til vores købmand. Og der skal jeg vente på er brev hvor i der står et nr. Købmanden skal have. Brevet kommer altid dagen efter. Måske det er det samme her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER