kejzer

Legetøj

39 indlæg i dette emne

Jeg kan så undre mig over, hvorfor støvsugere er et no go? fordi de larmer ?? Det er jo god rollespil for børnene :)

musik instrumenter ville også være velkommen her,og hvis de var SÅ frygtelige at høre på, jamen så blev det da bare tidsbegrænset :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan så undre mig over, hvorfor støvsugere er et no go? fordi de larmer ?? Det er jo god rollespil for børnene :)

musik instrumenter ville også være velkommen her,og hvis de var SÅ frygtelige at høre på, jamen så blev det da bare tidsbegrænset :)

de larmer HELT urimeligt meget, kan ikke skrues ned for volumen OG de sviner med deres kugler over det hele

De må hellere lege med vores rigtige støvsuger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de larmer HELT urimeligt meget, kan ikke skrues ned for volumen OG de sviner med deres kugler over det hele

De må hellere lege med vores rigtige støvsuger :rolleyes

kugler??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe - jeg satte aldrig batterier i støvsugeren og jeg smed kuglerne ud. Og gudskelov er Lego favoritlegetøjet lige nu, det eneste larm der er ham selv der fortæller hvor flot en skyskraber han bygger :laugh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kugler??

ja møg irreterende hvide plastik kugler der er OVERalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja møg irreterende hvide plastik kugler der er OVERalt

det må du forklare nærmere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her må de få det meste, mht lyd og larm så har jeg ikke noget imod de ting der har batterier i, for de løber jo tør på et tidspunkt og kan "desværre" ikke skiftes ud igen he he

Men instrumenter der ikke behøver batterier, såsom den blokfløjte stella fik sidste jul er RÆDSOM det stopper jo aldrig he he :D

NÅJA!! EN blokfløjte ville heller ikke få lov til at bo her! ;) Eller fodboldfløjte :s uhhhhhh mit stakkels hovede!!! :( Så er det 5 ting! :)

Hvad gør I så hvis de får noget i gave som I ikke vil ha indenfor jeres døre

Det kommer an på hvem der kommer med det. Min svigermor sagde at Emilie skulle have sådan et hammerbrædt...Ja sagde jeg, men det kommer til at stå hjemme hos dig, for JEG gider ikke hører på den lyd, og det er sjældent hammeren bliver brugt til det beregnede formål,

så vi vil ikke ha sådan noget legetøj. Det håber jeg hun har taget til sig!! For jeg giver mig ikke!!! Og så irriterer det mig at hun bliver VED med at give hende bamser...brune bamser, hello kitty bamser...kanin bamser etc. køb dog noget hun kan LEGE med fremfor en stor tot bomuld

som alligevel står og flyder på gulvet. Og det er ikke almindelig størrelse bamser, det er oversize så de fylder bare 1 kvadratmeter pr styk :s

Jeg ved det...jeg laver en løkke til dem hver og hænger dem op i loftet, så vi kan få plads til hendes møbler istedet for ;)

Min papfar vendte øjne af os fordi Jonas ikke måtte ha et trommesæt her i huset...erm...kan du se min midterste finger stritte? :) Han kan have det hjemme i deres stue og så komme og øve hver dag kl 20-21 ;)

Det blev der så ikke kommenteret på...

Nogle gang er folk bare tankeløse uden at mene noget med det.

Jeg synes godt man kan sige at det er en fin ting men at man ikke har lyst til at have den i sit hjem hvis nogen kommer med en blokfløjte fx, også selvom barnet er glad for den...man skal trods alt kunne holde ud at være i hjemmet allesammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille må lege med al legetøj plastik eller ej, dog sætter jeg grænsen ved trommesæt og beder til e højere magter om at hun aldrig får sådan et <_<

Hun har en støvsuger der hedder Dusty og den larmer afsinigt meget og snakker,men heldigvis er det meget sjældent den er interessant mere :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det må du forklare nærmere?

der hører en portin hvide kugler med som barnet skal støvsuge op - pænt belastende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der hører en portin hvide kugler med som barnet skal støvsuge op - pænt belastende

ja okay - det må da svine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Gaia og Siff var mindre, var plasticlegetøj med lyd ikke specielt velkommen i vores hjem. Vi havde enkelte dele, men generelt ville vi helst ikke have det. Vi boede MEGET småt og alt deres legetøj var i stuen, så derfor gad jeg simpelthen ikke den larm. Nu har vi boet i en 100 m2 lejlighed det sidste års tid og de har fået et værelse hvor de kan lege. Så nu har vi ingen problemer med "støjende" legetøj. De har endda også et keyboard ;)

Hvis Gaia og Siff fik "støjende" legetøj" i gave, byttede vi det UDEN skyggen af dårlig samvittighed :) Ligesom jeg dags dato gør det med tøj jeg ikke kan lide til dem.

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine unger må mere eller mindre få alt, så længe de kan forstå at hvis jeg har en dag jeg ikke magter f.eks at høre på et trommesæt, at så bruger man det ikke lige den dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som det allerede er nævnt, så ville jeg sige fra overfor "virkelighedstro" legetøjsvåben. Jeg ville også sige fra overfor Bratz og lignende - No offence til dem, der har dem, men jeg synes helt ærligt at de er så klamme og dullede... Legetøj der stinker langt væk a la kemikalier er jeg også helst fri for...

Tilgengæld er jeg ret åben overfor legetøj med lyd. Min mor er dagplejemor, så gennem mine ungdomsår blev jeg vænnet til MEGET støj fra 3-4 unger hver dag fra ca. 7-17. Jeg ved godt, at det ikke er det samme når det nu er ens eget barn, som man jo ikke lige "får fri fra", men jeg tror ikke at larmen vil genere mig. :) Desuden VED jeg at mine kommende børns far er EKSTREMT god til at lave egne lydeffekter når der leges (vi har en del nevøer og niecer ;)) så om lyden kommer fra legetøjet eller en skør far/onkel kan egentlig være det samme i mine øjne. ;)

Hehe, gav forresten engang en nevø en "Crazy Frog" bamse, der så kunne synge sangen. Til STOR glæde for drengen, men hans far fandt hurtigt ud af at "batterierne underligt nok gik flade enormt hurtigt og ikke kunne skiftes ud" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt om Bratz ikke er dagens barbiedukker? Der har altid været modstand mod barbiedukker fra forældrene lige siden jeg kan huske...synes bestemt også den er sådan lidt...ja...men pigerne elsker at lege med den.

Hvorfor er Barbie ok og Bratz ikke? Eller er det mig der har misforstået? Jeg synes Bratz er flotte og så har de mere hår man kan rede og flette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER