mille1981

Primigi - størrelse?

6 indlæg i dette emne

Jeg har købt et par lækre Primigi sko til Noah, men synes godt nok de er store i størrelsen! Er mærket generelt det?

Jeg har købt str 22, og de er stadig for store. Til sammenligning købte vi sidste weekend Skofus sandaler i str 23.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pudsigt. Vi havde primigi vinterstøvler til Vitus, str 21 så vidt jeg husker, de sad perfekt. Skofus svømmer han i, de er alt for brede. Så her ved køb af sko og sandaler blev det ecco str 23.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved primigi støvler passer de meget godt efter str. Men sandaler og sko er de lidt større i str. Har vi fundet ud af.

Men det er da lidt ærgerligt at stå med dem nu, og han ikke kan bruge dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt. Vi havde primigi vinterstøvler til Vitus, str 21 så vidt jeg husker, de sad perfekt. Skofus svømmer han i, de er alt for brede. Så her ved køb af sko og sandaler blev det ecco str 23.

Er han sprunget fra Primigi str 21 til Evco str 23?

Og så tror jeg bare Noah har lidt små fødder ;) han er jo ældre end Vitus, men passer stadig sine sko og gummistøvler i str 22 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved primigi støvler passer de meget godt efter str. Men sandaler og sko er de lidt større i str. Har vi fundet ud af.

Men det er da lidt ærgerligt at stå med dem nu, og han ikke kan bruge dem...

Vi købte dem for lidt tid siden på tilbud og vidste godt der at de nok nærmere var en 23. Så regner med han kan bruge dem i sensommeren/tidligt efterår. Men nu hvor vi lige har købt sandaler i 23, tænkte jeg at han måtte kunne passe dem, men de er altså stadig for store... Så måske de nærmere er 24?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er han sprunget fra Primigi str 21 til Evco str 23?

Og så tror jeg bare Noah har lidt små fødder ;) han er jo ældre end Vitus, men passer stadig sine sko og gummistøvler i str 22 ;)

Ja, det er han. Jeg vil sige, at med vinterstøvlerne gik vi lige til kanten mht hvor længe, han kunne passe dem.. I str. 23 er der et pænt voksetillæg (men indenfor det "tilladte") og i gummistøvler, som er Viking, er det så "kun" en str. 22. Men jeg synes generelt gummistøvler er store i størrelsen - også til voksne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER