My love

Ikano

5 indlæg i dette emne

Nogen af jer der måske kan svare os.

Vi har sådan et kort. Og bag på står der man feks kan bruge det i toys r US (vi har brugt det i forbindelse med lægning af fliser). På toys r US hjemmeside er kortet ikke nævnt. Men vi burde kunne bruge det i butikken.

Men vi er ikke helt enige. For man burde jo også kunne bruge det på nettet. I hvert fald i min verden.

Det er bare af ren nysgerrighed.

Men nogen af jer der ved om det kan bruges i butikkerne??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogen af jer der måske kan svare os.

Vi har sådan et kort. Og bag på står der man feks kan bruge det i toys r US (vi har brugt det i forbindelse med lægning af fliser). På toys r US hjemmeside er kortet ikke nævnt. Men vi burde kunne bruge det i butikken.

Men vi er ikke helt enige. For man burde jo også kunne bruge det på nettet. I hvert fald i min verden.

Det er bare af ren nysgerrighed.

Men nogen af jer der ved om det kan bruges i butikkerne??

Har i anskaffet kortet i Bauhaus? Hvor man optjener point osv.? Bruger I kreditten?

Hvis det kun er point, er det kun i Bauhaus. Hvis det også er kreditten, så er det alle steder som er nævnt på kortet.

Jeg har arbejdet i Bauhaus, derfor jeg kun kender det fra den synsvinkel :) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan sagtens være forskel på hvilke kort der kan bruges i fysiske butikker og på hjemmesiden. Det kommer helt an på hvilken indløsningsaftale de har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i anskaffet kortet i Bauhaus? Hvor man optjener point osv.? Bruger I kreditten?

Hvis det kun er point, er det kun i Bauhaus. Hvis det også er kreditten, så er det alle steder som er nævnt på kortet.

Jeg har arbejdet i Bauhaus, derfor jeg kun kender det fra den synsvinkel :) ;)

Altså vi handlede fliser i bauhaus. Har ikke hørt noget om nogen point.

Vi undrede os over der var andre butikker nævnt på kortet og så skulle det jo lige tjekkes på nettet. Men det blev vi ikke klogere af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kan sagtens være forskel på hvilke kort der kan bruges i fysiske butikker og på hjemmesiden. Det kommer helt an på hvilken indløsningsaftale de har :)

Ja okay selvfølgelig. Vi havde nok bare tænkt det kunne bruges både i butik og net. Mener man via bauhaus kunne bruge det på nettet. Men det er jo selvfølgelig forskelligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER