lpd

Luksusproblem! - ekstra rum

8 indlæg i dette emne

Hej BK. Vi har et vaskeægte luksusproblem. Vi har to børneværelser i en tilbygning, så jeg føler de ligger lidt "afsides" i forhold til stue og køkken hvor vi er mest. Som "gennemgangsrum" (ok, mærkelig betegnelse, håber det giver mening) har vi en ekstra stue. Vi har i forvejen to stuer, så at indrette den med sofa og tv virker åndssvagt. Vi tænkte på legerum, men det ligger bare så afspærret fra vores store stue og køkken.

Hvad kan vi ellers gøre med det rum? Gode ideer modtages meget gerne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hoppyrum.

Altså jeg har et rum kun til at tegne i. Hvor alle mine tegnesager er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legerum ;) med tiden tænker jeg det er rart at børnene kan tosse rundt og råbe og det så er lidt væk.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både hobbyrum og kontor i forvejen.

Myliona, det er også hvad vi havde tænkt, men jeg tror der kommer til at gå mange år før det vil blive aktuelt :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske så bare som sådan opbevaring af legesager osv, også langsomt opbygge et fedt legerum?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske så bare som sådan opbevaring af legesager osv, også langsomt opbygge et fedt legerum?

Ja det kunne vi også gøre. Lige nu er det bare byggerod, jeg vil gerne ligge billeder ind men jeg ved ikke hvordan jeg gør fra mobil desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et motorikrum med stige, tunnel, hoppemadras og hvad man ellers kan komme ind i et saadan rum? 

 

Det behoever jo ikke vaere legerum i den forstand, at I maaske gerne vil aabne doeren til motorikrummet og vaere sammen om at vaere derinde og goere noget udfordrende med boenene? 

 

Jeg ville elske at have den slags til Noah og naestebarnet, naar den tid kommer :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et motorikrum med stige, tunnel, hoppemadras og hvad man ellers kan komme ind i et saadan rum? 

 

Det behoever jo ikke vaere legerum i den forstand, at I maaske gerne vil aabne doeren til motorikrummet og vaere sammen om at vaere derinde og goere noget udfordrende med boenene? 

 

Jeg ville elske at have den slags til Noah og naestebarnet, naar den tid kommer :)

Det var en rigtig god ide! Der er plads nok til at vi kan sætte en lænestol ind også selvom det aldrig bliver vores primærstue, ih nu kan jeg lige se det hele for mig, jeg sidder og strikker mens ungerne pjatter og leger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER