pjevser79

ÆL TEST

9 indlæg i dette emne

et spørgsmål har taget æl test de sidste 4 dage de første 3 dage var den meget tydelig men ikke så tydelig som kontrol stregen og så den i dag var mere utydelig har jeg så haft æl ? :blink  :wacko 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske..

Ved nogen kan det godt være svært at fange, når den er positiv og der kan man prøve at teste 2 gange om dagen.. Hvornår på dagen tester du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er desværre umuligt at vide :) Test-stregen kan variere meget i styrke gennem hele cyklus uden at det nødvendigvis hænger sammen med, om det er før eller efter ÆL. Det kan sagtens være, at du lige har haft ÆL :) Jeg ville dog ikke turde satse på det, men til gengæld blive ved med at teste. Tager du også din temperatur? Så kan vil du kunne se, om kurven stiger de næste dage, og så har du helt sikkert haft ÆL :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske..

Ved nogen kan det godt være svært at fange, når den er positiv og der kan man prøve at teste 2 gange om dagen.. Hvornår på dagen tester du?

jeg tester om morgen

 

Det er desværre umuligt at vide :) Test-stregen kan variere meget i styrke gennem hele cyklus uden at det nødvendigvis hænger sammen med, om det er før eller efter ÆL. Det kan sagtens være, at du lige har haft ÆL :) Jeg ville dog ikke turde satse på det, men til gengæld blive ved med at teste. Tager du også din temperatur? Så kan vil du kunne se, om kurven stiger de næste dage, og så har du helt sikkert haft ÆL :)

nej jeg tager ikke tempertur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tester om morgen

 

nej jeg tager ikke tempertur

Så vidt jeg ved må man ikke teste for ÆL om morgenen da den kan blive falsk positiv. :) Så jeg testede op af dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved må man ikke teste for ÆL om morgenen da den kan blive falsk positiv. :) Så jeg testede op af dagen..

 

Sådan er der også rigtigt mange ÆL-test vejledninger, der siger :) Jeg har dog personligt brugt strimmelteste fra billige-teste.dk, og her siger vejledeningen, at man kan teste når som helst på døgnet (hvilket jeg har gjort gennem 2,5 år og korrekt fundet ÆL hver cyklus). Så tænker, at det må komme an på mærket og instruktionen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved må man ikke teste for ÆL om morgenen da den kan blive falsk positiv. :) Så jeg testede op af dagen..

min siger at man kan testet hele dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg fik en positiv ÆT, så var teststregen tydeligere end kontrolstregen.

Men jeg har læst om flere herinde, som ikke kan få et positiv test. Så det er ikke umuligt, at din æl har været der eller er der nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg fik en positiv ÆT, så var teststregen tydeligere end kontrolstregen.

Men jeg har læst om flere herinde, som ikke kan få et positiv test. Så det er ikke umuligt, at din æl har været der eller er der nu.

den var næsten lige så tydelig men i går og i dag er der næsten ingen streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER