skruk

at sove nøgen

11 indlæg i dette emne

Min mand og jeg har sovet nøgen al den tid vi har været gift, men stoppede da Immanuel blev 6 mdr. Men vi savner det og vores kroppe savner det. Så mit spørgsmål er, må vi gerne sove nøgen, når Immanuel ligger i vores seng eller er det helt forkert?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha det kan jeg altså ikke se noget forkert i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke se noget forkert i det. Min mand og jeg sover også nøgne, og det agter jeg egentlig at blive ved med. Der er jo ikke noget seksuelt i det at ligge og sove nøgen, hvis det er det, du er nervøs for - i hvert fald ikke i mit hoved. Det er jo bare menneskekroppen, som den er skabt fra naturens side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg heller ikke se noget galt i :)

Min mand sover stadig nøgen selvom Magnus ligger i sengen (for det meste i liften, but still) og jeg regner da også med at smide tøjet igen på et tidspunkt. Hvis altså mine bryster nogensinde holder op med at opføre sig som niagara vandfaldet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan overhovedet heller ikke se noget forkert i det heller :)

Men, jeg kan ikke selv sove nøgen efter vi har fået Andrea, jeg ved ikke helt hvorfor. Jeg synes det føles mærkeligt. Og hun har altså en træls tendens til at synes bare brystvorter skal tages fat i :lol for de er da spændende dem mor har der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

K er bange for, at vågne op ved at Im, har fået fat i banditten. Har I prøvet det?

Im skal nusse brystvorte for at sove, hvis han ikke er i barnevognen, så jeg sover i forvejen med bar overkrop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sover også nøgen og der har ingen uheld været med banditter og bryster, når Pixie er ved os.

Så forresten en artikel om at det egentlig er sundt at sove uden tøj på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan overhovedet heller ikke se noget forkert i det heller :)

Men, jeg kan ikke selv sove nøgen efter vi har fået Andrea, jeg ved ikke helt hvorfor. Jeg synes det føles mærkeligt. Og hun har altså en træls tendens til at synes bare brystvorter skal tages fat i :lol for de er da spændende dem mor har der :)

:ditto Jeg blev idiot af at Valdemar som baby/lille tumling rykkede i mine bryster hele tiden, hvis han kunne komme afsted med det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se noget forkert i det :)

Jeg er for blufærdig til det.. Og min kæreste stoppede fordi vores hund sov i sengen, og gerne imellem hans ben ;)

Men jeg ved at Camilles far gør det. Jeg håber Camille "lærer at være nøgen", og lære at kroppen er naturlig og at man indenfor hjemmet 4 vægge godt kan være nøgen uden det er mærkeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sover nøgne (jeg kunne først da jeg stoppede med at amme, så jeg nyder det!) og W kommer ind hver nat. Jeg tænker slet ikke over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sover også nøgle.... MEN når vi har mandens datter har jeg trusser på, og sniger mig i en tshirt.. jeg har altid været blufærdig og synes ikke det er rart at hun ser mig nøgen... men det er jo nok firdoblet hun ikke er min... tror jeg....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER