MamatilJ&M

Hvornår bør man besøge børnehaven

5 indlæg i dette emne

Marius skal starte i børnehave i uge 32. I uge 29, 30 og 31 har børnehaverne her i byen og et par stykker i oplandet sampasning og jeg aner ikke i hvilken børnehave det er i år. Lillebror har termin i uge 25 og kommer vel senest i uge 27. I uge 28 skal vi til overlevereingssamtale. D. 10. + 24. juni besøger Marius børnehaven med dagplejer + en anden dagplejer. Men jeg vil da egentlig også gerne med Marius derned en tur. Tror I han vil få noget ud af, at komme på besøg i starten af juni? Vi ved endnu ikke hvem hans kontaktpædagog er, for de har lige fået ny leder. Vi har naturligvis planer om at besøge legepladsen sommeren over ;)

Nogle gode råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

C skal også starte i børnehave i uge 32 (jeg vil se om jeg kan flytte det til 33 eller 34, da jeg har termin i slut 31).

Men min plan er i hvert fald at tage kontakt her ultimo maj og så besøge primo/medio juni. Jeg synes ikke rigtig hun vil få det rigtige indtryk af BH, hvis vi kommer i sommerferie perioden. Vi vil selvfølgelig også kigge forbi legepladsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juni lyder fornuftigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også aige juni nu start falder i ferien. Og det er en rigtig god ide du også er med på et besøg så du også kan føle tryghed ved at aflevere dit barn der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da sagtens i kan gøre det en gang i juni

Caroline var på sig første og eneste besøg i børnehaven i midten af august og hun startede 1.oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER