Chriis85

Forvirret :(

12 indlæg i dette emne

Hej alle,

Ok bliver nødt til at få lidt udregnings hjælp :)

Har umiddelbart en cyklus på 32-33 dage, sidste mens første dag 23/4-15 - plejer at have ÆL på dag 18, meen bruger æl test og i denne mdn fik jeg en positiv ÆL test på dag 15, dvs jo ca æl dag 16.

Mit spørgsmål er hvor langt er jeg så henne idag ( hvis jeg er heldig med en spire) ??

Hvis jeg regner efter min "normale" cyklus har jeg først test dag onsdag 26/4.

Men regner man ud fra at man er 2+0 på sin ÆL, så burde jeg have test dag på fredag/lørdag ??

Argh det blev et langt indlæg, sorry men er mega stresset over det :(

Kh chriis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville regne efter, at du var 2+0 på dag 16-17 stykker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har fuldstændig ret :) Når du kender ÆL, så er dette mere præcist end at regne med hele cykluslængden. ÆL regnes som 2+0 og du har derfor testdag 14 dage efter :) I dit tilfælde vil det i denne cyklus være på CD 30 (altså 14 dage efter ÆL på CD 16). :) Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dvs at jeg så må være 3+2/3 stykker idag??

Mit hoved er total blankt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taak for jeres hurtige svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, hvis du havde ÆL lørdag 9. maj (CD 16), så sættes denne dag til 2+0. I dag vil du så være 3+2 :)

Rigtig meget held og lykke - det lyder til, at I har ramt plet :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, hvis du havde ÆL lørdag 9. maj (CD 16), så sættes denne dag til 2+0. I dag vil du så være 3+2 :)

Rigtig meget held og lykke - det lyder til, at I har ramt plet :) :bd

Hvis jeg fik en positiv ÆL test onsdag den 6 maj - har jeg så ikke haft ÆL enten torsdag den 7 el fredag den 8 maj ??!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg fik en positiv ÆL test onsdag den 6 maj - har jeg så ikke haft ÆL enten torsdag den 7 el fredag den 8 maj ??!!

Og taak for baby dust

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg fik en positiv ÆL test onsdag den 6 maj - har jeg så ikke haft ÆL enten torsdag den 7 el fredag den 8 maj ??!!

 

Jo :) Ons 6. maj passer bare ikke med CD 16 ift. sidste mens første dag 24. april :unsure :chin: Men pyt med det :) Hvis du har haft positiv ÆL test ons 6. maj, så passer det med ÆL ca tors 7. maj, hvor du så er 2+0. Dvs du i dag er 3+4, og at du har offcielt testdag torsdag ved 4+0. Mange kan dog allerede teste positive ved 3+4, så du kan jo prøve en test allerede nu, hvis ikke du kan vente, hehe :D

 

EDIT: Og du har så skrevet 23/4 ovenfor - jeg læste bare forkert, sorry!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo :) Ons 6. maj passer bare ikke med CD 16 ift. sidste mens første dag 24. april :unsure :chin: Men pyt med det :) Hvis du har haft positiv ÆL test ons 6. maj, så passer det med ÆL ca tors 7. maj, hvor du så er 2+0. Dvs du i dag er 3+4, og at du har offcielt testdag torsdag ved 4+0. Mange kan dog allerede teste positive ved 3+4, så du kan jo prøve en test allerede nu, hvis ikke du kan vente, hehe :D

EDIT: Og du har så skrevet 23/4 ovenfor - jeg læste bare forkert, sorry!!

Ha ha helt ok, hjælper det så ikk på CD??

Ihh er slet ikk inde i termerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det her i overmorgen at du skal teste? Så kan du melde dig ind i testuge 21-22. Der er vi allerede 4 testere på fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det her i overmorgen at du skal teste? Så kan du melde dig ind i testuge 21-22. Der er vi allerede 4 testere på fredag :)

Ja altså har faktisk test dag imorgen, men ser om jeg ikke kan strække den til fredag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER