Tumlepigen

Vis mig din vasketøjskurv

44 indlæg i dette emne

Jeg vil have nye vasketøjskurve (på et tidspunkt). Vi har dem her fra IKEA: http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/30224046/(en i hvid og en i sort). De blev købt som midlertidig løsning til pit stop-lejligheden inden vi flyttede i hus, men de er her stadig.

Jeg vil gerne se, hvordan I opbevarer jeres vasketøj.

Blot til information er mine krav:

2 kurve (en til mørkt/30 grader og en til hvidt/60 grader (spørg ikke hvorfor fordelingen er blevet sådan :D))

Relativt store - tænker minimum 50 liter

Med låg (for gider ikke se på tøjet)

Dekorative i den forstand at de skal stå synligt fremme i vores soveværelse

Vis mig dit beskidte vasketøj :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil du også se hvis der er 3 kurve? For det har vi ;) Fordelingen er: lyst, mørkt og kogevask :) Skal nok tage billede når jeg står op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du også se hvis der er 3 kurve? For det har vi ;) Fordelingen er: lyst, mørkt og kogevask :) Skal nok tage billede når jeg står op ;)

Kom glad :) :super

Det kan jo sagtens være jeg kan lide kurvene og så nøjes med 2 (eller udvide til 3 :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den gamle model af denne fra ikea. Den er opdelt i 2 rum. Den nye, man kan købe nu, er lidt mindre end vores. Der står denne er til 80 liter. Vil gætte på vores er til 100 liter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har disse, sorteret i farver

Mkl0Mrj.jpg

Fra IKEA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har disse, sorteret i farver

Mkl0Mrj.jpg

Fra IKEA

Hvordan får man tøjet derfra og hen til maskinen? Kan man hive en kasse ud af systemet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får man tøjet derfra og hen til maskinen? Kan man hive en kasse ud af systemet?

Den forreste del af låget kan åbnes, hvor man så kan tage tøjet ud. Her passer de små med en vask og de store til to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en her:

 

e6ee-425d-42b8-bd87-26847e93b6f7.jpg?pre

 

Her ryger alt bare i - har ikke plads til mere end den desværre - glæder mig til hus engang 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en her:

e6ee-425d-42b8-bd87-26847e93b6f7.jpg?pre

Her ryger alt bare i - har ikke plads til mere end den desværre - glæder mig til hus engang

Dem har vi 2 af. De står inde på badeværelset. En til kogevask og en til vores tøj. Der kan være meget i dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en her:

e6ee-425d-42b8-bd87-26847e93b6f7.jpg?pre

Her ryger alt bare i - har ikke plads til mere end den desværre - glæder mig til hus engang

Vi har sådan en i dobbelt. Så er der to stofposer indvendig. Vi deler op i lyst og mørkt. Poserne kan man nemt tage op og med ud til maskinen :) Ved dog ikke, hvor mange liter den indeholder. Men den er købt i Bauhaus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har smidt posen ud ad vores men intet problem at få tøjet op. Og den er rummelig. Tror også vores er fra bauhause - bom bom den er ihvertfald 6 år gammel efterhånden

Plus jeg synes det er rart den er så stabil den kan bruges som bænk ;)

Vil helt klart gerne have en dobbelt i drømmehuset - sådan om en 5-6 år når det forhåbentlig sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den forreste del af låget kan åbnes, hvor man så kan tage tøjet ud. Her passer de små med en vask og de store til to :)

Men så skal man gå med tøjet i armene hen til vaskemaskinen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for billeder :)

Kom lige til at impuls-shoppe to i dag :blush

De er ikke helt optimale, men tror de kan fungere og er bare træt af dem fra IKEA.

wmU0Bgs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så skal man gå med tøjet i armene hen til vaskemaskinen?

Eller komme det i de blå IKEA-net som vi gør ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller komme det i de blå IKEA-net som vi gør ;)

Dem bruger jeg også, når jeg skal have tøjet ud af maskinen ^_^

Synes bare det er rart at kunne tage vaskekurven med ud til vaskemaskinen.

Men dem du har købt ser nu rigtig smarte ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for billeder :)

Kom lige til at impuls-shoppe to i dag :blush

De er ikke helt optimale, men tror de kan fungere og er bare træt af dem fra IKEA.

wmU0Bgs.jpg

Ej de er da mega fine! hvor har du impuls-shoppet dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej de er da mega fine! hvor har du impuls-shoppet dem?

 

I Daells Bolighus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fire ;) Som ser sådan her ud, så faktisk meget ala den løsning du har valgt ;)

Vi har købt de i Jysk!

 

post-2718-0-83589300-1431942958_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fire ;) Som ser sådan her ud, så faktisk meget ala den løsning du har valgt ;)

Vi har købt de i Jysk!

Uhh dem må jeg ha luret på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Daells Bolighus :)

Sådan en har vi vist ikke her ude west Å :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en her:

e6ee-425d-42b8-bd87-26847e93b6f7.jpg?pre

Her ryger alt bare i - har ikke plads til mere end den desværre - glæder mig til hus engang

:ditto

Jeg har dog aldrig savnet at have flere. Når vi skal vaske, ryger alt ud på gulvet, og så sidder Mar og jeg og sorterer (evt. efter at han har vadet lidt rundt i bjerget :D). Det er ret hyggeligt og Valdemar elsker det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg har dog aldrig savnet at have flere. Når vi skal vaske, ryger alt ud på gulvet, og så sidder Mar og jeg og sorterer (evt. efter at han har vadet lidt rundt i bjerget :D). Det er ret hyggeligt og Valdemar elsker det :)

Altså så tit jeg vasker bliver den også hurtigt tømt. Men drømmer og 2-3 børn og så kunne det være fedt med flere til fx kogevaske. Her ryger det hele ud på badeværelses gulvet (hvor kurv og maskine står) og så ellers i bunker og bum igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har vi vist ikke her ude west Å :p

Nej, og de er ikke i deres webshoppen <_< Så måske Jysk kan være alternativet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, og de er ikke i deres webshoppen <_< Så måske Jysk kan være alternativet :)

Ellers lave Zone også nogen der minder om, prøv at google zone vasketøjskurv (billedesøgning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså så tit jeg vasker bliver den også hurtigt tømt. Men drømmer og 2-3 børn og så kunne det være fedt med flere til fx kogevaske. Her ryger det hele ud på badeværelses gulvet (hvor kurv og maskine står) og så ellers i bunker og bum igang.

Oh yeah med 2-3 børn (gisp det er jo snart!), vil jeg nok også ønske mig flere kurve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER