Mimi85

Dumme ventetid :(

33 indlæg i dette emne

Åh hvor er ventetiden dog bare forfærdelig...

Jeg havde slet ikke regnet med at jeg ville få det sådan her, men tankerne flyver bare rundt i skallen på mig... Det ene øjeblik er jeg voldsomt optimistisk og tænker "den er da allerede", det næste er jeg bange for at få menstruation og det næste igen er jeg bange for slet ikke at have haft ægløsning :(

Puha, jeg prøver virkelig på bare at slappe af, men det er svært at få alle tankerne ud af hovedet...

Nå ... jeg havde bare lige brug for at få luft ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk! En artsfælle! På selvsamme dag. Jeg går her og er ved at blive fuldstændig sindssyg. Venter hele tiden på beskeder inde i testgruppen, og skøjter rundt på diverse babysider og læser artikler. Uden at søge efter noget bestemt forsøger jeg at finde et eller andet der kan give mig lidt ro. Føler mig lidt ligesom en narkoman lige nu.

Og præcis som du siger, hele tiden vekslende følelser. Også jeg selvfølgelig håber at min mens bliver væk, men også frygter at den er forsinket da jeg krydser fingre for at jeg er ved at få en regelmæssig cyklus. Så min mens må meget gerne blive væk, eller indfinde sig i overmorgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Narkoman er et velvalgt ord :D sådan har jeg det også, jeg skal liiiige kigge lidt til, bare lige en tråd mere... Også selvom jeg burde lade være og få tankerne over på noget andet - men vupti så er jeg her igen!

Jeg ved endnu ikke om jeg overhovedet har en normal cyklus, da vi først lige er gået i gang med babyhalløjet - så ja nr. 1 på ønskelisten er ingen mens og en positiv GT, men nr. 2 er helt klart at få mens, så jeg kan se hvor lang min cyklus er (hvis det giver mening). Og samtidig føler jeg mig lidt, hmm hvad skal jeg sige, forkælet, over allerede at være utålmodig, når andre har prøvet længe!

Har gået den sidste uge og været helt (næsten) sikker på at den var der - tog så en negativ test imorges og blev helt slået ud, også selvom jeg egentlig ikke burde teste positiv, selv hvis jeg var gravid...

Håber sådan at de symptomer jeg har er en lille spire i maven, selvom de højest sandsynligt er tegn på at kroppen er ved at finde sig selv efter p-piller - sidstnævnte forstår jeg kun i hovedet ikke i hjertet ;)

Håber vi snart får lidt afklaring/ro begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh hvor jeg kender det!!  :rolleyes  Jeg har det præcis lige som dig!

Jeg er ved at blive sindssyg, fordi det ene sekund er jeg 100% overbevist om at jeg altså har kvalme og en mærkelig fornemmelse i maven, som ikke minder om mens smerter, og så lever håbet om en mulig spire i maven, og jeg får vildt lyst til at teste  :loveshower  Det næste sekund, er jeg helt sikker på at mens er lige på trapperne, og jeg har slet ikke lyst til at teste, af frygt for at blive skuffet, og så beslutter jeg mig bare for at vente indtil mens kommer, men ååååååååååååh ventetiden, på at mens enten kommer eller udebliver, driver mig fuldstændigt til vanvid!!  <_<   <_<   :prik

 

ifølge mine (og womanlogs) beregninger så burde mens komme sent mandag, eller tidligt tirsdag, og jeg fik mine G-tests i går, og det kriibler helt vildt for at tage en test i morgen tidlig, også selvom de eneste symptomer jeg oplever er kvalme, som jeg ikke engang vil beskrive som slem kvalme!  :blush

 

Hold nu op en rutsjetur!   :prik  Og tænk engang, det er den samme rutsjetur, vi har i vente i næste cyklus, og næste cyklus og næste cyklus igen!  :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Narkoman er et velvalgt ord :D sådan har jeg det også, jeg skal liiiige kigge lidt til, bare lige en tråd mere... Også selvom jeg burde lade være og få tankerne over på noget andet - men vupti så er jeg her igen!

Jeg ved endnu ikke om jeg overhovedet har en normal cyklus, da vi først lige er gået i gang med babyhalløjet - så ja nr. 1 på ønskelisten er ingen mens og en positiv GT, men nr. 2 er helt klart at få mens, så jeg kan se hvor lang min cyklus er (hvis det giver mening). Og samtidig føler jeg mig lidt, hmm hvad skal jeg sige, forkælet, over allerede at være utålmodig, når andre har prøvet længe!

Har gået den sidste uge og været helt (næsten) sikker på at den var der - tog så en negativ test imorges og blev helt slået ud, også selvom jeg egentlig ikke burde teste positiv, selv hvis jeg var gravid...

Håber sådan at de symptomer jeg har er en lille spire i maven, selvom de højest sandsynligt er tegn på at kroppen er ved at finde sig selv efter p-piller - sidstnævnte forstår jeg kun i hovedet ikke i hjertet ;)

Håber vi snart får lidt afklaring/ro begge to :)

Det giver masser af mening. Det er præcis sådan jeg også har det. Og du skal ikke føle dig forkælet. Jeg har været så heldig at jeg det meste af tiden har kunnet holde min hjerne nogenlunde i ro, hvor jeg nu efter at vi har prøvet i et år begynder at gå op i limingerne. At du måske ikke er lige så heldig gør dig ikke "forkælet". Men ikke for at sige at du ikke er gravid nu, for det ved vi ingenting om. Men er den der ikke så prøv at indstille dig på at du de næste mange måneder vil opleve helt nye ting i din krop ene og alene efter p-pillestop, som alle sammen kan forveksles med graviditetssymptomer. Det snød ihvertfald mig rigtig meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh hvor jeg kender det!! :rolleyes Jeg har det præcis lige som dig!

Jeg er ved at blive sindssyg, fordi det ene sekund er jeg 100% overbevist om at jeg altså har kvalme og en mærkelig fornemmelse i maven, som ikke minder om mens smerter, og så lever håbet om en mulig spire i maven, og jeg får vildt lyst til at teste :loveshower Det næste sekund, er jeg helt sikker på at mens er lige på trapperne, og jeg har slet ikke lyst til at teste, af frygt for at blive skuffet, og så beslutter jeg mig bare for at vente indtil mens kommer, men ååååååååååååh ventetiden, på at mens enten kommer eller udebliver, driver mig fuldstændigt til vanvid!! <_< <_< :prik

ifølge mine (og womanlogs) beregninger så burde mens komme sent mandag, eller tidligt tirsdag, og jeg fik mine G-tests i går, og det kriibler helt vildt for at tage en test i morgen tidlig, også selvom de eneste symptomer jeg oplever er kvalme, som jeg ikke engang vil beskrive som slem kvalme! :blush

Hold nu op en rutsjetur! :prik Og tænk engang, det er den samme rutsjetur, vi har i vente i næste cyklus, og næste cyklus og næste cyklus igen! :rolleyes

Det er nemlig det sidste du skriver der er det værste. At det ikke bare er noget der skal overståes en gang, men at det vil begynde forfra måned efter måned efter måned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEJLIGT med nogle der bare forstår lige præcis hvordan man har det :) <3

Idag har jeg haft det mere 'mens-agtigt' i kroppen og overraskende nok været rimelig afklaret og tænkt "okay, videre..."

MEN for lidt siden efter toiletbesøg (ved I er vant til klamme detaljer ;) ) havde jeg det der helt elastiske udflåd, som jeg har læst om... Så tænker om jeg (først) har ÆL nu ??? Ved ikke om det er 'for sent' når først slimmet er der eller... Måske man skulle have hørt lidt bedre efter til seksualundervisningen i skolen for 100 år og en madpakke siden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For sent at gøre noget for sagen eller hvad mener du? For ægløsningsslim kommer før ægløsning. Op til 5 dage før mener jeg at jeg har læst. Så så er det bare med at springe på din bedre halvdel den næste uges tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAK for svar :) - ja jeg tænkte om det kom før eller efter ÆL...

Jamen så er det jo bare i gang :D

Og rutsjetur er da bare det helt rigtige ord i denne proces kan jeg fornemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL slim kommer for at hjælpe svømmerne på rette vej :)

Vi er mange herinde, som fuldt ud forstår ventetiden og den rutsjebanetur, som PB er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh hvor jeg kender det!!  :rolleyes  Jeg har det præcis lige som dig!

Jeg er ved at blive sindssyg, fordi det ene sekund er jeg 100% overbevist om at jeg altså har kvalme og en mærkelig fornemmelse i maven, som ikke minder om mens smerter, og så lever håbet om en mulig spire i maven, og jeg får vildt lyst til at teste  :loveshower  Det næste sekund, er jeg helt sikker på at mens er lige på trapperne, og jeg har slet ikke lyst til at teste, af frygt for at blive skuffet, og så beslutter jeg mig bare for at vente indtil mens kommer, men ååååååååååååh ventetiden, på at mens enten kommer eller udebliver, driver mig fuldstændigt til vanvid!!  <_<   <_<   :prik

 

ifølge mine (og womanlogs) beregninger så burde mens komme sent mandag, eller tidligt tirsdag, og jeg fik mine G-tests i går, og det kriibler helt vildt for at tage en test i morgen tidlig, også selvom de eneste symptomer jeg oplever er kvalme, som jeg ikke engang vil beskrive som slem kvalme!  :blush

 

Hold nu op en rutsjetur!   :prik  Og tænk engang, det er den samme rutsjetur, vi har i vente i næste cyklus, og næste cyklus og næste cyklus igen!  :rolleyes 

 

Ååååh ja det er det, der er det værste at tænke på - at man har det samme i vente måned efter måned indtil man er så heldig at få to fine streger :loveshower

Har du testet? eller holdt dig i skindet? ;)

Jeg testede som skrevet den anden dag og blev SÅ ufatteligt ked af det - havde ikke lige regnet med den reaktion :boo  

Og så fandt jeg ud af i går at jeg vist først er ved at få ÆL nu...

Så nu skal jeg vente endnu længere :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL slim kommer for at hjælpe svømmerne på rette vej :)

Vi er mange herinde, som fuldt ud forstår ventetiden og den rutsjebanetur, som PB er :)

Og det er bare rigtig dejligt med et sted hvor man lige kan læsse af og skrive om slim og andet klamt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver masser af mening. Det er præcis sådan jeg også har det. Og du skal ikke føle dig forkælet. Jeg har været så heldig at jeg det meste af tiden har kunnet holde min hjerne nogenlunde i ro, hvor jeg nu efter at vi har prøvet i et år begynder at gå op i limingerne. At du måske ikke er lige så heldig gør dig ikke "forkælet". Men ikke for at sige at du ikke er gravid nu, for det ved vi ingenting om. Men er den der ikke så prøv at indstille dig på at du de næste mange måneder vil opleve helt nye ting i din krop ene og alene efter p-pillestop, som alle sammen kan forveksles med graviditetssymptomer. Det snød ihvertfald mig rigtig meget.

 

Ja, jeg er godt nok overrasket (næsten chokeret) over at ens krop kan snyde en så meget. Jeg gik en uges tid og blev mere og mere oppustet og kunne konstant fornemme mit underliv, vil ikke sige det gjorde ondt, men så alligevel ...  så jeg var bare sikker på at der var noget i gryden ;)

Men ÆL slim må jo være et tegn på at jeg har/får ÆL snart og er egentlig bare glad for at min krop virker efter at være blevet styret af piller i så mange år :balloon

Men nu har jeg sat mig selv på en "baby-forum"-diæt; jeg må ikke længere kigge på forummet fra mobilen, KUN fra pc'en - ellers kan jeg mærke at det kommer til at tage lidt overhånd for mig :kuller  - men når jeg sidder ved pc'en kan jeg til gengæld quote og bruge smileys, og det er nu meget hyggeligt :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh ja det er det, der er det værste at tænke på - at man har det samme i vente måned efter måned indtil man er så heldig at få to fine streger :loveshower

Har du testet? eller holdt dig i skindet? ;)

Jeg testede som skrevet den anden dag og blev SÅ ufatteligt ked af det - havde ikke lige regnet med den reaktion :boo  

Og så fandt jeg ud af i går at jeg vist først er ved at få ÆL nu...

Så nu skal jeg vente endnu længere :kuller

jeg testede negativ i morges  ^_^  så nu venter jeg bare på mens!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg testede negativ i morges  ^_^  så nu venter jeg bare på mens!

 

ÆV! :(

 

Pøj pøj i næste cyklus :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den her ÆT ikke tæt på at være der? ;)post-11742-0-63541300-1431921655_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mobil nægter at gå ind på billederne. Derudover er jeg absolut den forkerte at spørge, men damerne herinde skriver raskvæk at teststregen skal være minimum lige så tydelig som kontrolstregen.

Derudover har jeg læst herinde at stregerne op til og efter ægløsning ikke altid giver mening i forhold til at blive tydeligere og tydeligere. Det er vist lidt som vinden blæser.

Derudover var du så ikke på afvænning fra bk :p kan se at beskeden er skrevet kl. 6 om morgenen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mobil nægter at gå ind på billederne. Derudover er jeg absolut den forkerte at spørge, men damerne herinde skriver raskvæk at teststregen skal være minimum lige så tydelig som kontrolstregen.

Derudover har jeg læst herinde at stregerne op til og efter ægløsning ikke altid giver mening i forhold til at blive tydeligere og tydeligere. Det er vist lidt som vinden blæser.

Derudover var du så ikke på afvænning fra bk :P kan se at beskeden er skrevet kl. 6 om morgenen :lol

 

Hehe  :oops  :badgirl  :) øhhh ikke afvænning bare "diæt" :lolhit

Ja har godt haft læst at det kan være tilfældigt med farven, men har testet nogle gange siden jeg fandt slimmet ;) lørdag aften - og jeg synes de får mere og mere farve. Har lige taget en, som jeg faktisk vil vurdere til at være positiv (fingers crossed) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL slim kommer for at hjælpe svømmerne på rette vej :)

Vi er mange herinde, som fuldt ud forstår ventetiden og den rutsjebanetur, som PB er :)

Så man ska knalde når man får sit udflåd... hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er den her ÆT ikke tæt på at være der? ;)attachicon.gifimage.jpg

 

Jo, tæt på :) Test igen snart - tror, den er der inden for en dag eller to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, tæt på :) Test igen snart - tror, den er der inden for en dag eller to :)

Jeg tog en test igen ca syv timer efter, som jeg vil mene var positiv :) og igår aftes havde jeg ret ondt i lænden samt i maven, især niv i venstre side, som jeg tænker måske kan have været ÆL..? Imorges testede jeg også og der var kun lidt farve (negativ)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så man ska knalde når man får sit udflåd... hehe :)

... Og før og efter ;) haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en test igen ca syv timer efter, som jeg vil mene var positiv :) og igår aftes havde jeg ret ondt i lænden samt i maven, især niv i venstre side, som jeg tænker måske kan have været ÆL..? Imorges testede jeg også og der var kun lidt farve (negativ)...

Fedt - jamen, det lyder da præcis som ÆL :) Held og lykke - håber på to streger om ca 14 dage :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den test, som jeg vil tro var positiv... ;)

post-11742-0-60543000-1432046589_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt - jamen, det lyder da præcis som ÆL :) Held og lykke - håber på to streger om ca 14 dage :goodluck :bd

Taaaaaaak :) det gør jeg virkelig også :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER