NSEllekilde

billig hyggeligt årsdag

11 indlæg i dette emne

Åh piger! Hjæææælp

Jeg havde en idé om at jeg kunne lokke kæresten til at arrangere noget på vores årsdag den 1. Juni, da jeg synes at jeg er god til at hygge i hverdagen :D

Men han synes så ikke at vi har råd, da vi lige fik en regning på noget SU som skulle betales tilbage og vi lige har købt ferie (wuhuu :glad).

Men jeg synes nu at det er noget specielt alligevel, og jeg vil gerne gøre noget ud af det.

Mad plejer vi ofte at hygge med, så det føles ikke som noget særligt, og film ligeså..

Hvad pokker kan man lige finde på som ikke koster særlig meget og som kan laves på en mandag eftermiddag (hvor vi begge skal arbejde dagen efter)?? :unsure

Jeg vil gerne overraske ham med det :)

Kom glad med idéer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Picnic hvis vejret er til det. Pak en madkurv med lidt lækker mad og nogle tæpper og find et hyggeligt sted i naturen, hvor I bare kan nyde hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også picnic i en park eller en tur i skoven med mad og tid til hinanden.

Eller kør en tur til en flot havn, køb den største is og gå en tur mens I kigger på både, fugle og legende børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dans i stearinlys-skær? :) (hvis man ellers kan lukke alt andet lys ude på den her tid af året :chin:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode forslag alle sammen :wub

Tænker også ala picnic..

Men vil stadig gerne høre flere forslag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arrangerer en dag til min mand på vores bryllupsdag hvor vi starter med at tage på Moesgård Museum, som har en udstilling, han rigtig gerne vil se. Derefter går vi en tur i Dyreparken i Marselisborg Skov og til aften skal jeg have fundet et sted, hvor vi skal spise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hel liste med date-forslag liggende! (Jeg har lavet en Date Jar til os - dérfor...) ;) Jeg kan snildt sende et lille uddrag! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hel liste med date-forslag liggende! (Jeg har lavet en Date Jar til os - dérfor...) ;) Jeg kan snildt sende et lille uddrag!

Gerne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gerne :yay

 

Hvorfor har jeg slet ikke set at du har qoutet mig?! :D Sender listen om lidt :p 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har jeg slet ikke set at du har qoutet mig?! :D Sender listen om lidt :p

Du må MEGET gerne ligge listen herind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig ikke modtaget en liste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER