Mrs-Rina

Meget stramt maveskind

14 indlæg i dette emne

Mit maveskind bliver virkelig strukket i disse dage, og synes det begynder at føles lidt ubehageligt, især ved navlen :unsure jeg smører creme på hver dag, men kun om morgenen - burde det gøre nogen forskel hvis jeg gør det både morgen og aften? :chin:

Hvad gør i andre for at lindre følelsen af "om lidt revner skindet ved navlen :blink " ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit maveskind bliver virkelig strukket i disse dage, og synes det begynder at føles lidt ubehageligt, især ved navlen :unsure jeg smører creme på hver dag, men kun om morgenen - burde det gøre nogen forskel hvis jeg gør det både morgen og aften? :chin:

Hvad gør i andre for at lindre følelsen af "om lidt revner skindet ved navlen :blink " ??

 

Jeg kunne ikke gøre ret meget andet end at smøre maven med noget specielt olie fra Matas.

 

Det tog det værste af følelsen og lindrede også lidt på kløen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker du kan give det noget god olie..... Jeg har selv en del løs hud fra et stort vægttab som nu bliver fyldt af baby i stedet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg får mere ud af en fed creme end olie. Jeg føler at cremen fugter bedre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smører med a-derma exomega. Min hud er desværre blevet sindssygt sart i graviditeten, så div olier slog jeg helt ud af - det eneste der virker på min hud er a-derma. Men godt det samme - den fugter min hud mega godt og jeg oplever ret sjældent den der stramme kløende fornemmelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smører med a-derma exomega. Min hud er desværre blevet sindssygt sart i graviditeten, så div olier slog jeg helt ud af - det eneste der virker på min hud er a-derma. Men godt det samme - den fugter min hud mega godt og jeg oplever ret sjældent den der stramme kløende fornemmelse :)

Den er også fantastisk den bruger jeg også, brugte den også før jeg blev gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar! :lovebk

Jeg elsker olie til mit hår, men til huden har jeg det bedre med creme.

Alina og Camilla: hvor kan man købe a-derma exomega og hvad er prisen ca?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar! :lovebk

Jeg elsker olie til mit hår, men til huden har jeg det bedre med creme.

Alina og Camilla: hvor kan man købe a-derma exomega og hvad er prisen ca?

Apoteket er der eneste sted jeg har mødt den - den koster omkring 200 kr. Man kan få 2 udgaver, en til ekstremt tør hud og en til tør hud. Den første er dyrest (har en grøn plet på pumpen). Jeg kan sagtens nøjes med den alm - der bare har en helt hvid pumpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apoteket er der eneste sted jeg har mødt den - den koster omkring 200 kr. Man kan få 2 udgaver, en til ekstremt tør hud og en til tør hud. Den første er dyrest (har en grøn plet på pumpen). Jeg kan sagtens nøjes med den alm - der bare har en helt hvid pumpe :)

:super tak for info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smøre mandelolie på morgen og aften - det er et hit her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smøre mandelolie på morgen og aften - det er et hit her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Apoteket er der eneste sted jeg har mødt den - den koster omkring 200 kr. Man kan få 2 udgaver, en til ekstremt tør hud og en til tør hud. Den første er dyrest (har en grøn plet på pumpen). Jeg kan sagtens nøjes med den alm - der bare har en helt hvid pumpe :)

Tillægsspørgsmål:

Lotion (nogle steder kaldet milk) eller creme? Det er måske det du mener med fed og alm udgave..? :chin: hhv. 21% og 28% fedt.. Kan se de også laver en udgave der hedder fedtcreme med en ekstrem % på 43 - hold da alligevel op.. Så må man have meeeeeget tør hud tænker jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået købt den der hedder lotion, og jeg er indtil videre glad for den :) den suges hurtigt af huden, og den er meget blød efterfølgende. Men jeg overvejer nu at købe cremen med 28%, bare i en lille tube på 50ml og så kun bruge den på maven. Så kan min lotion bruges til resten af kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået købt den der hedder lotion, og jeg er indtil videre glad for den :) den suges hurtigt af huden, og den er meget blød efterfølgende. Men jeg overvejer nu at købe cremen med 28%, bare i en lille tube på 50ml og så kun bruge den på maven. Så kan min lotion bruges til resten af kroppen.

Ej jeg glemte at svare dig :badgirl so sorry :(

Men dejligt du fandt den og nyder godt :yay lyder som en god ide med lidt ekstra til maveskindet :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER