Girl Next Door

Kønsscanning hvornår?

13 indlæg i dette emne

Jeg bliver altså lidt forvirret. Der er to steder i Aalborg man kan købe scanninger. Det ene sted koster det 400 kr og de skriver fra 15+0, det andet sted koster 500 kr og skriver fra 14+0..

Hvornår har i fået kønsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik kønsscanning 14+1 med W, og skal sjovt nok 14+1 igen. Det var helt tydeligt dengang med W, så jeg vil så tidligt som muligt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 14+4 denne gang og hun var slet ikke i tvivl :) Og det blev også bekræftet til MD scanningen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Har bestilt tid lidt for "tidligt" i forhold til det ene sted, men det passer bare os bedst den dag ;) Så må ringe i morgen og høre om det kan lade sig gøre. Ellers har jeg som backup, booket tid det andet sted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi var afsted, var jeg 14+3 ifølge NF termin, men ifølge de private scanneres måling var jeg kun 13+6. Så hun var lidt ekstra grundig, men turde alligevel godt slå fast, at det var en pige - hvilket hun stadig ser ud til at være ;)

Det var i øvrigt dem inde i Dag Hammerskjølds gade, og dem vil jeg varmt anbefale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan fra 14+0 (og egentlig ofte lidt før, hvis mor er slank om maven;), men det kommer jo også an på kvaliteten af scanneren (sådan nogle koster gerne over en million, så det er ikke alle steder de køber en fra helt ny og opdaterer dens software jævnligt) og erfaringen på den der scanner (der er STOR forskel på uddannelsen af personalet der scanner på de forskellige klinikker (hvis de overhovedet er uddannede til det, for alle har lov til at åbne en scannings-klinik, det er der ingen kontrol omkring). Jordmødre, sygeplejesker og læger lærer ikke at scanne under deres uddannelse. Sygeplejesker og jordmødre kan efteruddanne sig til sonografer og læger lærer det under speciallæge uddannelsen til føtal mediciner (gravid-læge)). Nok derfor der er forskel på, hvornår de forskellige klinikker føler sig sikre på, de kan give et korrekt svar;) Og forskellen på priserne afspejler nok for det meste også personalets erfaring/uddannelse (og dermed den timeløn de skal have).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi var afsted, var jeg 14+3 ifølge NF termin, men ifølge de private scanneres måling var jeg kun 13+6. Så hun var lidt ekstra grundig, men turde alligevel godt slå fast, at det var en pige - hvilket hun stadig ser ud til at være ;)

Det var i øvrigt dem inde i Dag Hammerskjølds gade, og dem vil jeg varmt anbefale :)

Det er lige præcis hos dem der står at de scanner fra 15+0.. Nå må ringe derind i morgen og høre om det er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis hos dem der står at de scanner fra 15+0.. Nå må ringe derind i morgen og høre om det er ok :)

Nå det var underligt, jeg var da helt ærlig i telefonen om, hvor langt jeg var henne og det sagde hun var ok :chin: Nå du må ringe og spørge :) Men jeg er i hvert fald glad for dem, vi har både været der til 3D med Mar, og køns + 3D med lillesøster :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det var underligt, jeg var da helt ærlig i telefonen om, hvor langt jeg var henne og det sagde hun var ok :chin: Nå du må ringe og spørge :) Men jeg er i hvert fald glad for dem, vi har både været der til 3D med Mar, og køns + 3D med lillesøster :)

Jeg giver dem lige et kald i morgen , så er jeg på den sikre side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. Gang var jeg 16+4 og 2. Gang var jeg 15+4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var vist 14+2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med at komme til scanning 14+4 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til kønsscanning 15+3, og der var absolut ingen tvivl ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER