jullemulle84

opkast og fødsel

6 indlæg i dette emne

ja hvordan skal jeg sige det, men jeg har altid været hunderæd for at kaste op, for nogle er det måske bare noget der sker og så er det overstået, men for mig er det nærmest som det værste mareridt, det er virkelig min dybeste mening at jeg hellere vil have fysiske smerter, såsom at brække en arm, end jeg vil kaste op.. det er virkelig forfærdeligt.

 

nu er jeg så kommet til at tænke på at jeg ved begge mine tøser kastede op lige kort før jeg fødte.. hvilket faktisk var det mest skrækkelige ved begge fødsler..

 

Til jer der har født før, kastede i også op under fødsel, og ved i om der slet ikke findes en måde at undgå det på? Det er faktisk det der skræmmer mig mest ved den kommende fødsel :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram Jeg har ikke rigtig nogle gode råd, jeg kastede også op i starten af fødslen af min søn, og har det også virkelig skidt med at kaste op (det lyder lidt mærkeligt. Ingen kan jo lide at kaste op :lol Men jeg kan godt relatere til det med, at det er sådan nærmest helt angst-agtigt :( :kram2). Håber du slipper :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede også op.

har du talt med din jordemoder om det? måske hun har en løsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er svært at gardere sig imod. Opkast er aldrig sjovt. Under min fødsel kom det lige pludselig bare ud af den blå luft.

Men synes da også du skal vende din frygt med JM. Jo mere de ved om dig, jo nemmere kan de hjælpe dig under fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kastede også op ved begge fødsler. Min jm sagde, at det er kroppens måde at reagere på smerterne på og at det ofte sker, når veerne er vildt intense.

Tror desværre ik, der er noget at gøre ved det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er svært at undgå det helt, da det er kroppens måde at reagerer på ved smerterne. Måske du ska snakke med din jm om det.

Jeg kastede op ved begge fødsler. Flere gange ved den første og anden gang slap jeg for en enkel gang lige inden jeg sku presse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER