Camomilla

Taber mig! :( Normalt?

6 indlæg i dette emne

Hej med jer..

Jeg er i dag 9+6 og har ind til videre tabt mig 1,8 kg. Er det normalt? Så meget?

Min appetit er ikke den samme, men jeg er ikke rigtig ramt af kvalme, så det er ikke, fordi jeg kaster op..

Det skal siges, at jeg er i den lave ende af normal bmi.. Dvs. en bmi på ca. De 20.. Så der skal ikke så meget til, før jeg nærmer mig grænsen til undervægt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Babyen skal nok sørge for at få det den skal have, synes du skal nævne det for JM når du kommer dertil, men umiddelbart er det ikke et kæmpe vægttab....

Jeg er selv oppe på et vægttab på 20,5 kg (er 19+5) og selvom jeg er hårdt ramt så vokser lillepigen og hun ligger helt perfekt på vækstkurven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har du også ret i.. Men min vægt plejer at svinge mellem 63-64 (siden jeg var 13 år! Hehe) så når jeg træder på vægten, og den viser 61,2, synes jeg, det er en dårligt start :P

Tillykke med at være halvvejs :D!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker bare en masse med ens krop som man ikke er helt herre over.... Måske er der noget andet du har lyst til end det du normalt spiser? nu er det jo lige begyndende sæson for lækre grøntsager og frugt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan soerge for at faa nogle "lange" kulhydrater proppet ind, isaer om aftenen:

 

Kartofler

Grove ris

Boghvede

Havre

Grove groentsager(er ogsaa kalorieholdige!)

Frugt

 

Og saa noget fedt til hvert maaltid(2 spsk dagligt):

Jomfru olivenolie

Kokosolie

Hampefroeolie

og fedt igennem:

Avokado

Mandler

Valnoedder

 

Og saa nogle letoptagelige proteiner, isaer morgen og frokost:

Aeg, kylling, fisk osv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at hvis det bekymrer dig så se om ikke noget mere kalorie holdigt kan ryge ind! Free pass til vingummi, chips og chokolade hvis det er det du KAN. Ellers hvis overskuddet er til det så få gang i det CamillaT nævner. Især de gode olier er nemme at få ind. Steg i ekstra kokosolie, oliven olie i kødsovsen.

Og så er der også muligheden for hjemmelavet musli med de gode kerner og mandler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER