Hellem_love

Lysebrunt udflåd - en smule nervøs :-/

7 indlæg i dette emne

kære alle gravide kvinder

Jeg har siden 14/4 haft lysebrunt udflåd on/off, dvs. I ca. 14 dage og jeg er nervøs for hvad det kan være. Jeg er 4+6 og tog en positiv graviditetstest i går som var ligesom tydelig som kontrol-stregen.

Jeg har været ved lægen og han gav mig bare nogle stikpiller mod skedekatar uden at undersøge mig først. Jeg har ikke taget dem, da jeg ikke tør pga. Fostret.

Er der nogle som har oplevet lign. I starten af graviditeten og hvad gjorde I?

Hilsen den fortvivlede :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tag en test igen imorgen og se om den stadig er tydelig :kiss mange oplever blod i starten af graviditeten. Jeg vil anbefale at købe en scanning når du efter er 6+ hvor man kan se hjerteblink. Det kan give ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vidste lægen godt, at du var gravid? :blink

 

Jeg havde lysebrunt udflåd fra omkring 3+4-4+4 og så hist og i nogle lidt senere uger.

 

Er i 11. uge nu og baby har det helt fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er Canesten må du godt tage stikpillerne mod skedekatar, selvfølgelig skal du ikke tage dem, hvis du ikke har symptomer på svamp, men ellers kan du godt tage dem, de skader ikke baby. Jeg har selv været nød til at tage dem, da jeg fik en ubehagelig omgang svamp, jeg var ikke meget for det, men som sagt er de ikke skadelige (selvom jeg godt er med på, at det virker lidt selvmodsigende at skulle stikke noget derop). Jeg havde også pletblødninger og jeg tror det var pga svampen, fordi den gjorde mine slimhinder mere sarte. Min pletblødninger varede dog kun i et par dage.

 

Ligesom Majs, så vil jeg også sige, at det kan være en god ide, at investere i en skanning, når du er lidt længere henne, så du kan få syn for, at der ikke er noget galt. Håber mit svar hjalp lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte on/off til ca uge 10 og baby har det fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar.

Jeg er blevet sendt til scanning i næste uge og er i uge 7 nu, så mon ikke der viser sig et lille hjerteblink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

 

Jeg tror bestemt du oplever hjerteblink. Brunligt udflåd er ikke udsædvanligt i den første tid - og så længe du ikke har haft smerter er det er godt tegn. 

Med dejligt du er blevet henvist til en scanning.

 

Held og lykke!

 

Mvh

Laura - jordemoder 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER