Susanne

Artikel

7 indlæg i dette emne

Så er der en artikel om brugerbetaling på fertilitetsbehandling på forsiden af b.dk. Det er da altid noget, på en dag hvor jeg har fundet ud af, at vi ikke når et gratis forsøg mere.

Hold nu kæft, hvor jeg synes det er en lortelov!!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selv om jeg ikke er ramt af den lov, så synes jeg altså også, at det er en lortelov :gal og dem der har stemt for den skulle have :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er en lortelov hvor det (endnu en gang) er dem der i forvejen ligger ned, der bliver ramt og sparket til :( Men hvad skal man så stemme for at få loven fjernet igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er en lortelov hvor det (endnu en gang) er dem der i forvejen ligger ned, der bliver ramt og sparket til :( Men hvad skal man så stemme for at få loven fjernet igen?

S og SF har begge udtalt, at de vil afskaffe den igen. De har hele vejen igennem været imod...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S og SF har begge udtalt, at de vil afskaffe den igen. De har hele vejen igennem været imod...

Jamen så er der jo ikke noget at rafle om når vi skal til stemmeboksen senere på året!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er der jo ikke noget at rafle om når vi skal til stemmeboksen senere på året!

:balloon :balloon :balloon

Overhovedet ikke... vi skal have noget medmenneskelighed tilbage til det her land!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da lige spæde til med denne artikel, der siger at alle forudsigelser i nedgang af henvendelser og afbrudte forløb på fertilitetsklinikkerne indtil videre holder stik. Flot VKO, siger jeg bare! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER