Miranda

implationsblødning eller tidlig mens

2 indlæg i dette emne

Jeg havde en positiv ægløsningstest tirsdag og sexede torsdag aften (manden var ikke hjemme før).

I dag var der frisk blod, da jeg var på toilettet. Tænker at det kan være en implationsblødning, men synes der var temmelig meget blod i forhold til jeg læser mig til. Vandet i toilettet var helt rødt bagefter (Undskyld detaljer).

Det kan også være mens, men normalt starter jeg op med brun udflåd 2 dage inden. Derudover synes jeg det er meget meget tidlig, hvis jeg har fået mens så kort tid efter ægløsning. Jeg har normal kort lutealfase (mellem 6-10 dage), men med mens efter 6 dage, giver det lutealfase på kun 5 dage. Kan man bløde så meget ved en implationsblødning? Eller lyder det som mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil ikke bekymre dig men man siger at lutealfasen ikke må være under 9 dage. Min virkede til at være 8 dage men det viste sig så at jeg slet ikke lavede æl da jeg har pco...

Min pointe er at hvis din lurealfase altid er så kort og du har fulgt den over en periode så ville jeg gå til læge og snakke med hende/ham. Er dine cyklusser regelmæssige?

Ja, jeg synes at mine cyklusser er nogenlunde regelmæssige og har fulgt den siden oktober, hvor jeg smed pillerne. Jeg har tydelige tegn på ægløsning (slim, stik i siden, spændte bryster, ømme brystvorter og tester), så er overbevist om at jeg ikke har pco.

Men jo min korte lutealfase bekymre mig. Vi har været i gang med projekt baby i 4 måneder, men det er endnu ikke lykkedes os at sexe på dagen eller dagen efter en positiv ægløsningstest (min mand arbejder i den anden ende af landet) og synes vi skal prøve det inden lægebesøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER