TiaK

Hjælp til spejl

12 indlæg i dette emne

Vi lavede dette gæstetoilet for 1,5 år siden, men jeg mangler stadig at finde et spejl... <_<

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg synes det skal være :(

Skal det være cirkelrundt, ovalt eller kvadratisk?

Skal det være uden ramme, med hvid/sort/metal/træramme?

Hvad ville i vælge? I må meget gerne komme med links, hvis i tænker på noget specifikt. (Klinkerne er 45 cm, dvs der er 90 cm i bredden.)

uRQukIk.png

ei5Zhwv.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg ville vælge et rundt, alternativt ovalt for at skabe en sammenhæng mellem de meget firkantede fliser og de mere bløde møbler. Jeg ville ikke vælge hvid kant, det tror jeg bliver for hårdt ift flisernes farve. Jeg tror enten uden kant, eller en meget tynd en. Måske stål for at matche grejet derude?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer om sådan et spejl som dette, men kan ikke få det fordi vi har en skråvæg. Men det at der er lys i, giver et virkelig godt spejl, synes jeg. Og tænker også at det ville passe ind - fedt rum i øvrigt :super

http://www.billigvvs.dk/Badevaerelse-Spejle-spejlskabe-All-Light--Galaxy-Square-Spejl-med-belysning-60x60-cm-197103.html

Tak :)

Det er også et fedt spejl! Vi har desværre ikke tænkt lys/strøm til spejlet, så det bliver lidt svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg ville vælge et rundt, alternativt ovalt for at skabe en sammenhæng mellem de meget firkantede fliser og de mere bløde møbler. Jeg ville ikke vælge hvid kant, det tror jeg bliver for hårdt ift flisernes farve. Jeg tror enten uden kant, eller en meget tynd en. Måske stål for at matche grejet derude?

Jeg er også mest til et rundt tror jeg, for at det ikke bliver for kantet/hårdt.

Jeg er meget ambivalent med den hvide kant, på den ene side tænker jeg det vil give en rigtig fin markering (smal ramme, under 1 cm) mellem spejl og fliser, men jeg er også bange for det er for stor kontrast og også lidt, at det bliver for Hvidt-i-hvidt...

Med stålrammen er jeg også ambivalent - den passer ind til de andre ting, men bliver det for meget det samme? For stilrent?

Uden ramme er jeg bange for bliver for kedeligt/neutral? Eller det betyder måske ikke så meget? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med sådan noget her?

http://m.luxoliving.dk/design-letters-spejl/

Tænker at noget farve ville være super fedt :)

Edit: jeg ved ikke helt farverne passer til, har lidt svært ved at se ordentligt hvilken farve fliserne har..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med sådan noget her?

http://m.luxoliving.dk/design-letters-spejl/

Tænker at noget farve ville være super fedt :)

Edit: jeg ved ikke helt farverne passer til, har lidt svært ved at se ordentligt hvilken farve fliserne har..

De er faktisk ret fede!! Jeg har allerede overvejet den farve håndklæder, så det er ikke helt ved siden af ;) Manden var så ikke helt med på ideen om tyrkisblå håndklæder, men det kan han vel blive :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

De er faktisk ret fede!! Jeg har allerede overvejet den farve håndklæder, så det er ikke helt ved siden af ;) Manden var så ikke helt med på ideen om tyrkisblå håndklæder, men det kan han vel blive :lol

Ja.. Det kan han vel blive nødt til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Det kan han vel blive nødt til :)

Super mange tak for inspiration! Manden synes heldigvis også de skal prøves! :yay

Så skal jeg bare lige finde 1650kr til tre spejle... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super mange tak for inspiration! Manden synes heldigvis også de skal prøves! :yay

Så skal jeg bare lige finde 1650kr til tre spejle... :/

Det var så lidt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER