sunniva

Sut/smokk og søvn

2 indlæg i dette emne

Hei dere! Min sønn på 6 mnd bruker smokk og er blitt veldig avhengig av den når han skal sove. Han greier aldri å finne smokken selv hvis han mister den under søvnen - isteden våkner han og gråter. Hvis han får smokken igjen blir han som regel stille og sovner med en gang. Men skulle gjerne sluppet å løpe frem og tilbake...

Lurer på hva dere andre gjør for å unngå problemet?

OG, jeg har faktisk brukt dette "problemet" som utgangspunkt for en skoleoppgave i markedsanalyse. Har laget et svært forenklet skjema som jeg setter STOR pris på om dere vil fylle ut hvis dere har tid, lyst, vil glede meg eller bare kjeder dere ;)

Det er kun 8 spørsmål og dere trenger ikke skrive noe, kun krysse av. Blir uansett glad for svar her inne også!

Klikk på denne linken for å ta undersøkelsen:

http://www.surveymonkey.com/s/V8HZDCV

Beste hilsen Siri

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Sunniva

Vi havde også det problem og sundhedplejersken sagde at man kunne trække en stofble igennem suttens ring og så lægge den i en lille klump foran ansigtet så stofbleen ligesom gør lidt modstand hvis han taber sutten.

Men der har været mange diskussioner om netop det emne for nogle mener det er farligt at lægge en stofble så tæt på luftvejene andre klarer det helt fint....Vi har gjort det med vores datter fordi hun også var/er ekstremt afhængig af sin sut

når hun sover (også når hun sover) ;)

Men nu hvor hun er så stor så har hun sin sut i en suttekæde - et tynd stykke stof som er 10 cm langt så hun ikke kan kvæles i det eller hænge fast....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER