Ema

den ultimative cheesecake

16 indlæg i dette emne

Min mand har bestilt cheesecake til dessert til hans fødselsdag, så kære BK'er bombader mig med jeres bedste cheesecake opskifter til lidt inspiration.

Specielt hvis I har nogle hvor bunden eller toppingen bare er helt fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke så vild med de cheesecakes, som skal bages - eller dem er jeg ikke så god til at lave ;)
Men jeg laver ofte den her: http://cphfoodie.com/2013/01/28/cheesecake/
Ostefyldet laver jeg dog i to portioner, hvor jeg i den ene del kommer frugten i. Og smider den del uden frugt først ovenpå kiksebunden og derefter den del med frugten i :)
Den smager SÅ skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så vild med de cheesecakes, som skal bages - eller dem er jeg ikke så god til at lave ;)

Men jeg laver ofte den her: http://cphfoodie.com/2013/01/28/cheesecake/

Ostefyldet laver jeg dog i to portioner, hvor jeg i den ene del kommer frugten i. Og smider den del uden frugt først ovenpå kiksebunden og derefter den del med frugten i :)

Den smager SÅ skønt :)

Det skal SÅ meget prøves snarest :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal SÅ meget prøves snarest :mam

Så kan det godt være, at jeg kigger forbi igen ;) hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har en med oreo bund som jeg har fået af min søsters værtsfamilie da hun var i USA, sig til hvis det var noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan det godt være, at jeg kigger forbi igen ;) hehe!

Du er mere end velkommen :kiss ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums de lyder gode :mam

Kunne være man lige var nødt til at træne lidt inden mandens fødselsdag :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums de lyder gode :mam

Kunne være man lige var nødt til at træne lidt inden mandens fødselsdag :badgirl

Og så tror jeg faktisk at du skal forsøge dig med en af hver slags, og så inviterer du os - et meget kyndigt Bk panel op til jer for at vurderer hvilken en af dem det skal være....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så tror jeg faktisk at du skal forsøge dig med en af hver slags, og så inviterer du os - et meget kyndigt Bk panel op til jer for at vurderer hvilken en af dem det skal være....

Ja, det er faktisk meget nødvendigt, alt andet er for usikkert. Jeg kan godt, den dag det bliver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er faktisk meget nødvendigt, alt andet er for usikkert. Jeg kan godt, den dag det bliver ;)

Haha hvor er det bare skide sjovt skrevet! "Jeg kan godt den dag det bliver" uha Mette, var Elin ikke lige blevet puttet havde jeg klasket på mine lår og grint meget højlydt og evt gjort det her på Torben :lolhit

PS og ja, alt andet er for usikkert... Jeg kan ikke li tanken om at Nina skulle servere en cheesecake, der måske ikke er den bedste i verden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er det bare skide sjovt skrevet! "Jeg kan godt den dag det bliver" uha Mette, var Elin ikke lige blevet puttet havde jeg klasket på mine lår og grint meget højlydt og evt gjort det her på Torben :lolhit

PS og ja, alt andet er for usikkert... Jeg kan ikke li tanken om at Nina skulle servere en cheesecake, der måske ikke er den bedste i verden..

:D :D :D Jeg ligger tilgengæld og gnækker over billeder i hovedet af, at du synes det er så sjovt, at du klasker Torben på lårene :lolhit

Og ja, tænk at servere en cheesecake, der ikke var den bedste i verden. Av, det er der vist ingen, der har lyst til vel? Men bare rolig Nina, bk-pigerne er her for dig, og vi ofrer os gerne og spiser den næst-bedste cheesecake, hvis det er. Og også dem, der ligger længere nede på verdensranglisten. Så søde er vi nemlig :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :D :D Jeg ligger tilgengæld og gnækker over billeder i hovedet af, at du synes det er så sjovt, at du klasker Torben på lårene :lolhit

Og ja, tænk at servere en cheesecake, der ikke var den bedste i verden. Av, det er der vist ingen, der har lyst til vel? Men bare rolig Nina, bk-pigerne er her for dig, og vi ofrer os gerne og spiser den næst-bedste cheesecake, hvis det er. Og også dem, der ligger længere nede på verdensranglisten. Så søde er vi nemlig :lovebk

Haha det er mine egne lår jeg vil klaske på - det med Torben var det der lol skilt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det er mine egne lår jeg vil klaske på - det med Torben var det der lol skilt

Nåååååå! Ja det kan jeg da godt se! (Min hjerne er vist gået i seng :zzz) Men det bliver billedet i mit hoved faktisk ikke mindre sjovt af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså, det skulle i jo have postet noget før tøser.

For jeg har jo allerede serveret den cheesecake Majken linker til og dommen var at den jeg plejer at lave var bedre...

Men I skal da være så velkomne til at komme og få cheesecake en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov vil da lige tilføje at cheesecaken på ingen måde var dårlig.

Den smagte skønt og som ekstra bonus var den meget simplere at lave end den jeg plejer at lave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER