Lia

Freelancer og barsel

4 indlæg i dette emne

Jeg havde faktisk lovet mig selv, at jeg ikke ville arbejde i min barsel denne her gang. Men nu sidder jeg alligevel her ved computeren og er ved at planlægge arbejde i efteråret '15 og foråret '16. Der er bare kommet nogle super gode tilbud ind af døren, som jeg har vildt meget lyst til at lave og har rigtig svært ved at sige nej til, for tænk hvis de ikke kommer igen.

 

Øv øv... det er jo super godt, men samtidig rigtig øv. Og jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal gøre.

 

Andre end mig der freelancer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde faktisk lovet mig selv, at jeg ikke ville arbejde i min barsel denne her gang. Men nu sidder jeg alligevel her ved computeren og er ved at planlægge arbejde i efteråret '15 og foråret '16. Der er bare kommet nogle super gode tilbud ind af døren, som jeg har vildt meget lyst til at lave og har rigtig svært ved at sige nej til, for tænk hvis de ikke kommer igen.

 

Øv øv... det er jo super godt, men samtidig rigtig øv. Og jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg skal gøre.

 

Andre end mig der freelancer?

 

Næh, jeg studerer og bokser med hvilke kurser og projekter jeg skal fylde ind hvor. Gør mig også tanker om efterår 15 og forår 16, det er lidt er puslespil.

 

Hvad freelancer du som?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ jeg er bare lønslave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, jeg studerer og bokser med hvilke kurser og projekter jeg skal fylde ind hvor. Gør mig også tanker om efterår 15 og forår 16, det er lidt er puslespil.

 

Hvad freelancer du som?

Jeg er musiker og komponist... så det er altid muligt forskelligt. Lige her og nu har jeg fået tilbudt at lave fire weekend-workshops  i sangskrivning, performance, produktion og musicmanagement. Den første weekend ligger i slutningen af oktober og så ellers i dec. feb. og april.Derudover at spille og skrive for et klassisk orkester i februar. Har vildt meget lyst, og synes også det er svært at sætte pause på arbejdet, når det for mig som regel er arbejde der skaber arbejde. Man bliver hurtigt glemt i det her game.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER