Camillat

Hvilket løbehjul til Noah - har bestilt!

31 indlæg i dette emne

Ja, det tror jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kors - saa kom der en let pakke, der kun indeholdt kurven!  :shooter

 

For at faa tilsendt det loebehjul. jeg har koebt, skulle jeg saa skrive under paa, at jeg virkelig ikke HAR det her loebehjul og at hverken familie eller venner har dte og at det ej befinder sig i min bolig. Jeg sendte lige billeder af pakken og etiketten med, for den ville naeppe kunne indeholde et loebehjul og slet ikke sammen med kurven. Come on, altsaa! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kors - saa kom der en let pakke, der kun indeholdt kurven! :shooter

For at faa tilsendt det loebehjul. jeg har koebt, skulle jeg saa skrive under paa, at jeg virkelig ikke HAR det her loebehjul og at hverken familie eller venner har dte og at det ej befinder sig i min bolig. Jeg sendte lige billeder af pakken og etiketten med, for den ville naeppe kunne indeholde et loebehjul og slet ikke sammen med kurven. Come on, altsaa!

Ej, det er altså lidt komisk :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, det er altså lidt komisk :lolhit

 

Jamen, altsaa....  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kors - saa kom der en let pakke, der kun indeholdt kurven! :shooter

For at faa tilsendt det loebehjul. jeg har koebt, skulle jeg saa skrive under paa, at jeg virkelig ikke HAR det her loebehjul og at hverken familie eller venner har dte og at det ej befinder sig i min bolig. Jeg sendte lige billeder af pakken og etiketten med, for den ville naeppe kunne indeholde et loebehjul og slet ikke sammen med kurven. Come on, altsaa!

Ej what?!? Det er sgu da for mærkeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej what?!? Det er sgu da for mærkeligt..

 

M synes ikke, det er maerkeligt, men jeg koeber ikke noget i den biks igen.... Hvad sker der for at der kommer en lille pakke med 1 lille bitte ting ud af 2 ting, hvor den anden er ret STOR og er den, man skal have for at bruge den foerste - og saa skal man skrive under for at man ikke lyver... ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER