Guest

Testhold - uge 17+18: 6: 1 gravid, 5 mens.

66 indlæg i dette emne

Godmorgen de damer.

Er begyndt at pletbløde med frisk blod, det gør jeg ellers aldrig. Men samtidig har jeg svage positive test. Hvad mon det betyder? Jeg er også kun 3+3, måske 3+4. :wacko  :blink  :chin:

 

ja den kan være svært du har eller er gravid for ellers kunne den ikke  vise positiv. Jeg fik at vide efter min gul sidste gang at man ikke skal testet før tid da ægget kan være befrugtet men af en eller anden grund sætter det sig ikke fast. Med pletblødningen kan det være at det ikke er nok hcg i blodet til at holde mens tilbage. mit råd til dig vent et par dag og så test igen. Med min datter blødte jeg den første mens men svagere end normalt og nu har jeg en pige på 7 år. krydser fingere for dig håber at du kan bruge lidt :bd  :bd :bd   :bd   :bd  :kram   :kram  :goodluck  :goodluck  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bum bum bum, så blev der testet til morgen, og den blev så fin POSITIV :yay :yay :yay

Det er så vildt, 7 års kamp er ovre, og ønskebarnet er på vej, FUCK det er så surrealistisk :glad : glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum bum, så blev der testet til morgen, og den blev så fin POSITIV :yay :yay :yay

Det er så vildt, 7 års kamp er ovre, og ønskebarnet er på vej, FUCK det er så surrealistisk :glad : glad :glad :glad

 

Nej hvor dejligt tillykke med det :loveshower  :stork  :baby1  :gravid  Så pas godt på dig selv og det lille spire du har i dig kan godt forstå dig tillykke igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum bum, så blev der testet til morgen, og den blev så fin POSITIV :yay :yay :yay

Det er så vildt, 7 års kamp er ovre, og ønskebarnet er på vej, FUCK det er så surrealistisk :glad : glad :glad :glad

 

SÅDAN!!! Hvor er det bare sejt - og mega dejligt! Jeg skriver dig strakt på som *GRAVID* :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum bum, så blev der testet til morgen, og den blev så fin POSITIV :yay :yay :yay

Det er så vildt, 7 års kamp er ovre, og ønskebarnet er på vej, FUCK det er så surrealistisk :glad : glad :glad :glad

Tilykke, tillykke. Hvor er det dejligt for jer. :loveshower  :loveshower :loveshower  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja den kan være svært du har eller er gravid for ellers kunne den ikke  vise positiv. Jeg fik at vide efter min gul sidste gang at man ikke skal testet før tid da ægget kan være befrugtet men af en eller anden grund sætter det sig ikke fast. Med pletblødningen kan det være at det ikke er nok hcg i blodet til at holde mens tilbage. mit råd til dig vent et par dag og så test igen. Med min datter blødte jeg den første mens men svagere end normalt og nu har jeg en pige på 7 år. krydser fingere for dig håber at du kan bruge lidt :bd  :bd :bd   :bd   :bd  :kram   :kram  :goodluck  :goodluck  

Tak, søde.

Er bare ikke så tålmoldig at jeg kan vente til testdag. :sm

Jeg ser hvad der sker og hvis jeg ikke får mens de næste par dage tester jeg igen. ;)

Staus er at jeg bløde lidt, men ingen smerter overhovedet. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde.

Er bare ikke så tålmoldig at jeg kan vente til testdag. :sm

Jeg ser hvad der sker og hvis jeg ikke får mens de næste par dage tester jeg igen. ;)

Staus er at jeg bløde lidt, men ingen smerter overhovedet. <_<

det er en god ide jeg har selv været en test djævle :sm og ikke godt nu er jeg begyndt at slappe af det er dejligt. Jeg har de samme symptomer :o som jeg havde da jeg havde gul sidste gang små tuder til underlige ting  så håber at den er der og at den sidder hvor den skal hvis jeg får en positiv test vil jeg have en trygheds scanning pga jeg havde gul sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens  :boo Vi skal nu igang med vores sidste IUI forsg, inden vi skal videre til ISCI/IVF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens  :boo Vi skal nu igang med vores sidste IUI forsg, inden vi skal videre til ISCI/IVF

 

Puha, jeg så det godt lige i din tråd. Øv, øv, ØV altså! Jeg håber du er lidt mere oven på i dag!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens  :boo Vi skal nu igang med vores sidste IUI forsg, inden vi skal videre til ISCI/IVF

Øv øv, håber at den er der første gang. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens  :boo Vi skal nu igang med vores sidste IUI forsg, inden vi skal videre til ISCI/IVF

øvøv håber at det lykkes næste gang :kram  :kram :kram  :kram  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, efter 5 dage med pletblødning, er mens kommet idag. lidt rart, men afklaring, men trist at vi nu har prøvet  i 10 mdr. inkl. 2 iui. Jeg orker næsten ikke at gå tilbage til iui. Prøver en mdr. mere, også må vi anekende at vi her 4. gang ikke kan selv.

Hold op hvor jeg træt af prøve at blive gravid. Eftersom jeg kun har et barn i min hånd og 2 i hjertet, syntes jeg bare at det snart er vores tur.

Håber at der snart kommer flere streger i denne gruppe og held og lykke til resten af jer.

Pjevser79. held og lykke i morgen. :glad  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, efter 5 dage med pletblødning, er mens kommet idag. lidt rart, men afklaring, men trist at vi nu har prøvet  i 10 mdr. inkl. 2 iui. Jeg orker næsten ikke at gå tilbage til iui. Prøver en mdr. mere, også må vi anekende at vi her 4. gang ikke kan selv.

Hold op hvor jeg træt af prøve at blive gravid. Eftersom jeg kun har et barn i min hånd og 2 i hjertet, syntes jeg bare at det snart er vores tur.

Håber at der snart kommer flere streger i denne gruppe og held og lykke til resten af jer.

Pjevser79. held og lykke i morgen. :glad  :glad

ja det er en hård ting at prøve hele tiden og få negativ håber snart at det bliver jeres tur :kram  :kram  her var det en negativ test her til morgen men ingen mens så venter i nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, efter 5 dage med pletblødning, er mens kommet idag. lidt rart, men afklaring, men trist at vi nu har prøvet  i 10 mdr. inkl. 2 iui. Jeg orker næsten ikke at gå tilbage til iui. Prøver en mdr. mere, også må vi anekende at vi her 4. gang ikke kan selv.

Hold op hvor jeg træt af prøve at blive gravid. Eftersom jeg kun har et barn i min hånd og 2 i hjertet, syntes jeg bare at det snart er vores tur.

Håber at der snart kommer flere streger i denne gruppe og held og lykke til resten af jer.

Pjevser79. held og lykke i morgen. :glad  :glad

 

 

ja det er en hård ting at prøve hele tiden og få negativ håber snart at det bliver jeres tur :kram  :kram  her var det en negativ test her til morgen men ingen mens så venter i nu :boo

 

Øv altså - dumme mens! I får altså lige en masse støv alligevel - dét kan man aldrig få for meget af!  :bd  :bd  :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså - dumme mens! I får altså lige en masse støv alligevel - dét kan man aldrig få for meget af!  :bd  :bd  :bd  :bd

junglekvinde jeg har ikke fået min i nu bare en negativ test men regner ikke med at jeg er gravid desværre så må vente lidt tid i nu til min mens kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

junglekvinde jeg har ikke fået min i nu bare en negativ test men regner ikke med at jeg er gravid desværre så må vente lidt tid i nu til min mens kommer

 

Åååh, det kan jeg da godt se! Jeg overså "ikke" i dit indlæg!! Sorry  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh, det kan jeg da godt se! Jeg overså "ikke" i dit indlæg!! Sorry  :oops

det er helt ok sådan er det jo :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er en hård ting at prøve hele tiden og få negativ håber snart at det bliver jeres tur :kram  :kram  her var det en negativ test her til morgen men ingen mens så venter i nu :boo

Tak for psykisk opbakning, dette bp er så meget hårdere end jeg nogensinde have forstillet mig.

Håber at du tester positive en af de nærmeste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså - dumme mens! I får altså lige en masse støv alligevel - dét kan man aldrig få for meget af!  :bd  :bd  :bd  :bd

tak, håber bare at det snart lykkes. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak, håber bare at det snart lykkes. :kram2

 

Ja! Jeg krydser 1000 fingre for dig! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for psykisk opbakning, dette bp er så meget hårdere end jeg nogensinde have forstillet mig.

Håber at du tester positive en af de nærmeste dage.

ja det er desværre ikke Luther lagekage når man har prøvet i lang tid her har jeg også været igennem meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor dejligt tillykke med det :loveshower  :stork  :baby1  :gravid  Så pas godt på dig selv og det lille spire du har i dig kan godt forstå dig tillykke igen

  

SÅDAN!!! Hvor er det bare sejt - og mega dejligt! Jeg skriver dig strakt på som *GRAVID* :bd

  

Tilykke, tillykke. Hvor er det dejligt for jer. :loveshower  :loveshower :loveshower

Tak skal I have alle sammen. Det er stadigvæk ikke helt gået op for os, at der er en lille spire inde i hulen :gravid

Jeg har tid til scanning inde på klinikken D. 19 maj, så nu skal de næste 3 uger bare gå stærkt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

    

Tak skal I have alle sammen. Det er stadigvæk ikke helt gået op for os, at der er en lille spire inde i hulen :gravid

Jeg har tid til scanning inde på klinikken D. 19 maj, så nu skal de næste 3 uger bare gå stærkt :glad

lyder dejligt det kan jeg godt forstå jeg venter desværre i nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ikke testet endnu eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ikke testet endnu eller hvad?

jeg har testet men negativ men ingen mens i nu og tror nu også at min æl har rykket så den først var om onsdagen eller torsdag for 14 dage siden så et micro håb i nu men med min gul og min datter var den også sent positivt så krydser finger lidt i nu hvis mens ikke er kommet så tester jeg fredag igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER