Blupimaven

Menstruation eller ej ??

3 indlæg i dette emne

Hej Tøser..

 

Jeg og manden er netop begyndt PB her i Feb. 2015.

Dvs jeg smed p-pillerne efter 18 i starten af feb... og har først fået min mens her søndag. På dag 62 i første cyklus.

Det var en meget lang cyklus og det var et helvede at vente.

Men jeg fik hovedpine, mavesmerter og var oppustet søndag.

Der var lidt frisk blod på papiret om morgenen.. og resten af dagen var det gammelt blodigt. Det var også kun gammelt blodigt igår.. og idag har der slet ikke været nogen blødning.

Kan det så kategoriseres som en reel menstruation ???  Jeg havde jo alle mine vanlige symptomer på en mens... men har ikke rigtig blødt..   Er totalt forvirret nu... :blink :wacko Men søndag tæller vel for 1. CD ??

 

Hilsen Karina (den fortvivlede..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den første cyklus kan sagtens være lang og underlig når man stopper på p-piller efter mange års brug.... Jeg ville tælle søndag som CD1 selvom det ikke ser helt ud som det plejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første cyklus kan sagtens være lang og underlig når man stopper på p-piller efter mange års brug.... Jeg ville tælle søndag som CD1 selvom det ikke ser helt ud som det plejer

Ja det bliver min plan... Jeg "bløder" ikke mere... ! Nu skal jeg så bare lige finde ud af med mig selv om jeg skal starte med ÆL tests... Jeg tror jeg prøver her om en uges tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER