SweetAim82

Politikkens bøger om barnet

8 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg er begyndt at undersøge lidt om litteratur omkring barnets udvikling. Politikken har så både lavet den der hedder politikkens bog om barnets udvikling 0-3 år men de har også lavet een der hedder politikkens babybog som også omhandler de første 3 år.

Er der nogen der har erfaringer med bøgerne og som kan fortælle om forskellen og evt komme med for og imod? :)

Til orientering er jeg førstegangsgravid og i uge 26+

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke haft nogle af de bøger men var til gengæld rigtig glad for bogen vidunderlige uger omkring bla tigerspring. Den hjalp med en del forståelse på de små humørsvingninger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke haft nogle af de bøger men var til gengæld rigtig glad for bogen vidunderlige uger omkring bla tigerspring. Den hjalp med en del forståelse på de små humørsvingninger :)

Den må jeg også lige tjekke ud :) ellers må jeg jo lige tage i en boghandel og bladre lidt.

Tænker jeg er sådan en der skal kunne slå de. Der helt basale ting om, for nogle kan kommer de der mærkelige kan-jeg/vi-overhovedet-finde-ud-af-at-passe-vores-eget-lille-barn tanker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været og er rigtig glad for den om barnets udvikling 0-3 år.

Den anden kender jeg ikk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De bedste baby bøger jeg har haft er:

Helens bog om børn og søvn

Spædbarnskalenderen MUST HAVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og vidunderlige uger

Jeg har lidt savnet sådan et opslagsværk men så havde jeg heldigvis BK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må virkelig bare i boghandlen og tjekke det hele ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lån på biblioteket. Så kan du i ro og mag danne dig et overblik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt har jeg haft størst glæde af netsundshedsplejerskens bøger - Helens Bøger om mad, søvn og meget andet godt. Jeg synes politikkens bøger har været alt for ukonkrete, hvor hendes bøger er super specifikke.

 

Derudover vil vidunderlige uger blive ens tro følgesvend igennem det første år - du har nøjes med bare at købe den som app til din fon, hvilket gør det hele noget nemmere, da man så ved præcis hvor ens barn er i udviklingen, og hvornår man skal se frem til en lidt hårdere periode i udviklingen.

 

Politikkens bøger ville jeg desværre holde mig fra - men det er selvfølgelig kun min personlige erfaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER