Posted October 24, 2015 Ej hvor fint.. Skal der være noget i bedet? Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2015 Ej hvor fint.. Skal der være noget i bedet? Jeps køkkenhave :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2015 Det er da vildt lækkert den trampolin og højbede/køkkenhave kombi I har kørende, og mega genial idé synes jeg!! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2015 Jeps køkkenhave :yay Fed idé! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2015 Fed idé! :yay Nu har jeg også KUN ventet 4 år på de skide højbede :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2015 Hvor ser det godt ud Sara! Tak... jeg er også ret imponeret :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2015 Det ser mega godt ud. Tak :kram2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2015 Arrrrhhh! Det bliver da SÅ mega fedt altså! Det er jo allerede ret fedt :yayDu har en sej handymand altså!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2015 Arrrrhhh! Det bliver da SÅ mega fedt altså! Det er jo allerede ret fedt :yay Du har en sej handymand altså!!! Ja han kan nogle ting med en fukssvans og en skruemaskine :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2016 Lunas værelse... med gulv og lampe + fordelingsgangen. Her kan du se gulvet Mille! Share this post Link to post Share on other sites