Pippi

Menstruation og alligevel gravid?

5 indlæg i dette emne

Ja, det er tosset, men jeg har brug for et håb at klynge mig til...

Ville være 3+5 idag, men er begyndt at bløde. Dog har jeg nu på fire tests siden i tirsdags kunne se en meget meget svag streg, så måske er det en bio. Det har jeg aldrig prøvet før? Og er der nogen der har prøvet at have menstruation mens de var gravide? For hvordan finder man så ud af at man stadig er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan både være en bio eller en blivende graviditet. Måden at finde ud af det på er at vente til blødningen er overstået, og så tjekke om testen stadig er positiv, hvis den er positiv (og gerne mere end inden blødningen), så er du gravid. Alternativt, så kan man skanne og se om der er noget i livmoderen.

Det er bestemt muligt at bløde en mens-lignende blødning og stadig være gravid, jeg ved min mor gjorde med mig :)

Jeg havde en bio i cyklussen inden jeg blev gravid denne gang, hvor jeg havde meget svage streger, der ikke udviklede sig, hvorefter jeg begyndte at bløde. Efter mens var stregen væk, så den vej kan det også gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan både være en bio eller en blivende graviditet. Måden at finde ud af det på er at vente til blødningen er overstået, og så tjekke om testen stadig er positiv, hvis den er positiv (og gerne mere end inden blødningen), så er du gravid. Alternativt, så kan man skanne og se om der er noget i livmoderen.

Det er bestemt muligt at bløde en mens-lignende blødning og stadig være gravid, jeg ved min mor gjorde med mig :)

Jeg havde en bio i cyklussen inden jeg blev gravid denne gang, hvor jeg havde meget svage streger, der ikke udviklede sig, hvorefter jeg begyndte at bløde. Efter mens var stregen væk, så den vej kan det også gå.

Mange tak for dit svar. Så må jeg bare væbne mig med den tålmodighed jeg ikke har :-( Men det positive er at jeg ingen mens-smerter har og blødningen er ikke så kraftig som den plejer at være. Ellers må jeg jo få handlet nogle ægløsningstests og på den igen i næste cyklus.

Var din cyklus normal efter din bio?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for dit svar. Så må jeg bare væbne mig med den tålmodighed jeg ikke har :-( Men det positive er at jeg ingen mens-smerter har og blødningen er ikke så kraftig som den plejer at være. Ellers må jeg jo få handlet nogle ægløsningstests og på den igen i næste cyklus.

Var din cyklus normal efter din bio?

 

Jeg blev gravid cyklussen efter, men jeg havde ÆL på CD16, så den var rimelig normal, måske en dag eller to længere, men ikke noget vildt.

Kender godt det med tålmodigheden, den har jeg heller ikke meget af :rolleyes

Er testene stadig positive på trods af du bløder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test idag og den var negativ, så jeg håber at jeg er heldig som dig og at der er gevinst i næste cyklus :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER