msk1234

Pakkeliste til Skejby

9 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Terminen nærmer sig (3. maj) og for en gang skyld, vil jeg være på forkant. Men.......jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal medbringe i den fermøse taske til Skejb. Jeg har været gennem et specielt fødselsforløb og kan derfor blive på patienthospitalet i fire dage.

Er der nogen af jer, som kan hjælpe med en pakkeliste til Skejby? Jeg er sikker på, at I alle har nogle gode inputs, men det kunne være fedt at høre fra de af jer, der har født på Skejby. Jeg er nemlig ikke typen, der er god til at have for meget oppakning med (bliver stresset over for meget "rod" i tasken, der ikke skal bruges). Jeg har forsøgt at finde pakkelisten på Skejbybaby, men desværre uden held.

Jeg er fuldstændig uden viden omkring babytøj og lignende, hvorfor I meget gerne må være meget detaljeret vedrørende dette :-)

Jeg håber på at høre fra jer, da jeg gerne snart vil have "tasken" på plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søge fødegangen under skejbys hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte på Skejby og fik en pakkeliste af min jordemoder, måske ka du også få en?

Til selve fødslen fik jeg hospitalstøj, selvom de officielt ikke udleverer det længere. Når baby kommer ud, skal du have en dyne med til at give på og et ekstra sæt sengetøj til bagefter, da det kan blive lidt snasket :)

Jeg var andengangsfødende denne gang, men blev en enkelt overnatning på Skejby. Det eneste tøj jeg brugte til min søn, var en body, en heldragt og overtøj til hjemturen. Al den tid vi var på Skejby, lå vi hud mod hud og han havde kun ble på. Det er godt for jer begge og stimulerer amningen positivt!

Der er bleer til baby og kæmpe bind til mor. Jeg brugte også hospitalstøj al den tid vi var der. Det var virkelig rart ikke at skulle tænke på at bløde igennem osv, men bare smide tøjet til vask..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte på Skejby og fik en pakkeliste af min jordemoder, måske ka du også få en?

Til selve fødslen fik jeg hospitalstøj, selvom de officielt ikke udleverer det længere. Når baby kommer ud, skal du have en dyne med til at give på og et ekstra sæt sengetøj til bagefter, da det kan blive lidt snasket :)

Jeg var andengangsfødende denne gang, men blev en enkelt overnatning på Skejby. Det eneste tøj jeg brugte til min søn, var en body, en heldragt og overtøj til hjemturen. Al den tid vi var på Skejby, lå vi hud mod hud og han havde kun ble på. Det er godt for jer begge og stimulerer amningen positivt!

Der er bleer til baby og kæmpe bind til mor. Jeg brugte også hospitalstøj al den tid vi var der. Det var virkelig rart ikke at skulle tænke på at bløde igennem osv, men bare smide tøjet til vask..

Havde du selv en dyne med?? Er det standart på Skejby? Det har jeg i hvert fald ikke hørt at vi skal have med i Esbjerg, der er jeg da ret sikker på,at vi låner en mens vi er der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde du selv en dyne med?? Er det standart på Skejby? Det har jeg i hvert fald ikke hørt at vi skal have med i Esbjerg, der er jeg da ret sikker på,at vi låner en mens vi er der...

Ja, det er ny standard. Ved ik, hvor ny, men det er hvert fald ændret siden jeg første gang fødte for 2,5 år siden.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde du selv en dyne med?? Er det standart på Skejby? Det har jeg i hvert fald ikke hørt at vi skal have med i Esbjerg, der er jeg da ret sikker på,at vi låner en mens vi er der...

Mange steder ska du selv medbringe babydyne i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Havde du selv en dyne med?? Er det standart på Skejby? Det har jeg i hvert fald ikke hørt at vi skal have med i Esbjerg, der er jeg da ret sikker på,at vi låner en mens vi er der...

Jeg havde også selv med for godt 4 år siden i Silkeborg så ville da også lige tjekke en ekstra gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå for Søren... Det må jeg hellere lige tjekke op med JM næste gang jeg ser hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER