akrotøsen

Vil I tage mavebilleder på en bestemt måde?

5 indlæg i dette emne

Har I tænkt på det? Det er jo ved at være tid hvis man skal have billeder fra start af. 

Vi har taget billeder en enkelt gang. Vil lave en serie som er helt klassisk med sorte bukser og BH og bar mave - nok i sort/hvid og en serie i en stram kjole :) Inspireret af disse to:

pregnancy-photos-week-by-week23.jpg

Kan godt lide det helt enkle.

 

 

7-weeks-pregnant-belly-size.jpg

Kan godt lide at hun ikke står helt på samme måde hver gang.

 

Hvor billeder der skal bruges ved jeg ikke endnu, må bare få taget dem løbende og sortere senere :)

 

Hvad siger I, har I gjort jer nogle overvejelser, eller måske gjort noget i tidligere graviditeter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også småt begyndt på mavebillederne, men der er ikke meget at komme efter  :7himmel  Indtil vildere har det bare været "selfie-mave-udgaven", men min kæreste skal snart i gang med kameraet, så vi kan få de helt klassiske. Dem har jeg også fra min 1. graviditet. Hvad jeg dog ikke har specielt mange af fra den første, er de der hverdagsmavebilleder, og det er faktisk dem jeg holder allermest af. Så i forhold til mavebilleder nu, har jeg sagt til min kæreste, at det der betyder mest for mig, når der kommer fin mave på er, at han tager når vi går tur, slumrer på sofaen, er til familiekomsammen, jeg leger/læser med min søn osv. For mig er det sjovest og klart de billeder, jeg nyder mest nu bagefter (de få der er  :rolleyes)  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst tog jeg et billede hver uge, hvor jeg havde hvidt undertøj på :)

Denne gang kunne jeg godt tænke mig at tage billeder fra 3 vinkler og sætte det sammen til en stop motion film, der ender med, at jeg har baby i armene til sidst :biglove

Har I set dem på facebook? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I tænkt på det? Det er jo ved at være tid hvis man skal have billeder fra start af. 

Vi har taget billeder en enkelt gang. Vil lave en serie som er helt klassisk med sorte bukser og BH og bar mave - nok i sort/hvid og en serie i en stram kjole :) Inspireret af disse to:

pregnancy-photos-week-by-week23.jpg

Kan godt lide det helt enkle.

 

 

7-weeks-pregnant-belly-size.jpg

Kan godt lide at hun ikke står helt på samme måde hver gang.

 

Hvor billeder der skal bruges ved jeg ikke endnu, må bare få taget dem løbende og sortere senere :)

 

Hvad siger I, har I gjort jer nogle overvejelser, eller måske gjort noget i tidligere graviditeter?

Det er en flot serie -det kunne være fedt at have sådan én:) Dog er min mave allerede (også før graviditeten) lidt som en blanding af billede 1 og 2, så den har jeg ikke alt for meget lyst til at flashe, når det mere er kage end baby, hihi;) På den anden side skal man jo have et tidligt billede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bliver der bare taget selfies i spejlet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER