louisevibe

Familieudflugt. Hvorhen?

14 indlæg i dette emne

For 3. år i træk har vi fået penge af min mors mands forældre til en familiearrangement. Første år bowlede vi. Sidste år var vi i Aalborg zoo, som var en stor succes. Vi havde så foreslået Jesperhus, men min søster på snart 18 har nedlagt veto, doh! Så nu skal vi have fundet noget andet.

 

Vi er

Min mor+mand

Mine 3 søskende på 18, 20 og 22

Min søster+mand med 2 børn på hhv 3 år (april) og 0 (termin maj)

Mig+mand+Silke Elia der bliver 3 til august

 

Vi skal afsted her i løbet af sommeren.

 

Kom frisk med gode idéer i Midt- eller Nordjylland (Vi er fra hhv. Thisted og Viborg)

 

Jeg er lidt lost, når nu Jesperhus ikke duede. Randers Regnskov er også udelukket. Min lillesøster foreslog Legoland, men det dur bare ikke med Silke Elia og min søster er heller ikke glad for det med lille nyfødt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores familietur går til Ree park på Djursland. Men det er jo lidt ala zoologisk have... Men det er altid et hit for de små og hyggeligt for de voksne :)

Hvorfor vil hun ikke i Jesperhus? Det er da super hyggeligt deroppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores familietur går til Ree park på Djursland. Men det er jo lidt ala zoologisk have... Men det er altid et hit for de små og hyggeligt for de voksne :)

Hvorfor vil hun ikke i Jesperhus? Det er da super hyggeligt deroppe :)

Min søster er ja... meget teenager! :shooter

Vi var i Ree forrige år, det var rigtig hyggeligt men tror umiddelbart det skal være noget andet end dyr (min 3 mindste søskende har de sidste 10 år været samtlige steder med deres far - så besværlige)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så med Aqua i Silkeborg eller Hjerl og hede eller Djurs sommerland. De har lige fået det der bondegårdsland med 10 forlystelser for de helt små...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så med Aqua i Silkeborg eller Hjerl og hede eller Djurs sommerland. De har lige fået det der bondegårdsland med 10 forlystelser for de helt små...

Tror Djurs er udelukket ligesom Legoland, men måske jeg lige skal se nærmere på det. Aqua var vi i sidste år - det var super godt, fordi vi der var godt vejr :D Hjerl Hede det må lige med i puljen! Tak :D Det er svært at vide hvad sådan en teenager tænker. Tror umiddelbart bare gerne hun vil i forlystelser :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjerl hede, Ree park, skandinavisk dyrepark,

Hvor lang må køreturen max være ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikk ved det, Louise. Så tilbyder Legoland et slags hensyns-kort til børn som Bl.a. SE og det gir vist ret til at springe køen over. Ville blot fortælle det.

Ellers er der jo den gamle by i Århus?

Givskud løvepark blir nok for kedelig for teenageren?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjerl hede, Ree park, skandinavisk dyrepark,

Hvor lang må køreturen max være ??

Helst ikke mere end en time fra enten Viborg eller Thisted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikk ved det, Louise. Så tilbyder Legoland et slags hensyns-kort til børn som Bl.a. SE og det gir vist ret til at springe køen over. Ville blot fortælle det.

Ellers er der jo den gamle by i Århus?

Givskud løvepark blir nok for kedelig for teenageren?!

Det viste jeg ikke. Det vil jeg da lige se på.

Den gamle by er bare så dårlig når man har barnevogn synes jeg. Ellers er godt bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal I gå sammen hele dagen? Vi er til fætter-kusine udflugt hvert år med mandens familie og der er jo børn i alle aldre og der har vi gået rundt i mindre grupper som det lige passer med hvilke dele af f.eks. Djurs Sommerland som er relevant for børnene, det giver ihvertfald mulighed for at de mindste kan prøve nogen forlystelser mens dine søskende prøver noget andet.... Men vi er jo også ret mange der er afsted....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det viste jeg ikke. Det vil jeg da lige se på.

Den gamle by er bare så dårlig når man har barnevogn synes jeg. Ellers er godt bud :)

Vi tog i den gamle by med Lasse, da han var 3 uger. Han sov fra brostenene. Men det er jo nok noget andet, når de nu snart blir 3 :)

Sig til hvis du ska bruge hjælp ang Legoland - kender en der arbejder derude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht. LEGOLAND, det hedder Vis Hensyn kort, du kan helt sikkert få det til SE. Du får det ved at henvende dig i informationen, lige når I kommer ind. Det giver ret til at kortholder og en ledsager må gå gennem udgangen ind og på den måde springe køen over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht. LEGOLAND, det hedder Vis Hensyn kort, du kan helt sikkert få det til SE. Du får det ved at henvende dig i informationen, lige når I kommer ind. Det giver ret til at kortholder og en ledsager må gå gennem udgangen ind og på den måde springe køen over.

Det vil vi helt sikkert se på hvis vi tager dertil en anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er blevet enige om Hjerl Hede :yay I juli måned hvor de har levendegørelse af hele byen. Det bliver så godt :)

Tak for inspiration :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER